تمامی انجمن های پزشکان عمومی منتظر هستند تا ببینند برنامه ی پزشک خانواده طبق وعده هایی که می دهد کار را عملیاتی می کند یا نه؟

دکتر رخشانی معاون بهداشتی  وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در خصوص مقاومت برخی از پزشکان و متخصصان برای ورود به برنامه پزشک خانواده گفت: بسیاری از پزشکان در جاهای مختلف مشغول به کار هستند اما این دسته از پزشکان باید تکلیف خود را روشن کنند.

وی در ادامه افزود:  در صحبت هایی که با رئیس نظام پزشکی داشته ام، تصور ما بر این است و همچنین خود جامعه ی پزشکی نیز این حرف را به ما انتقال می دهد که همه ی انجمن های پزشکان عمومی منتظر هستند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه ی پزشک خانواده طبق وعده هایی که می دهد کار را عملیاتی می کند یا نه و در صورتی که این اتفاق افتاد پزشکان با سنجش موقعیت موجود تصمیم گیری کنند که آیا کار فعلی خود را ادامه دهند یا نه.

 وی با بیان اینکه بسیاری از پزشکان کارهای ستادی را انجام می دهند گفت: ممکن است این دسته از پزشکان کار خود را  ادامه دهند و یا به برنامه ی پزشک خانواده بپيوندند در صورتیکه وارد برنامه پزشک خانواده شدند باید تکلیف خود را روشن کنند.

وی با بیان اینکه مواد آموزشی برای برنامه پزشک خانواده نیز تهیه شده است گفت: دوره های الکترونیک آموزش پزشکان  طراحی شده است و قرار است اعلام کنیم تا پزشکان این دوره های الکترونیک را از راه دور بگذارند .

وی در پایان در خصوص آمادگی مطالب چاپی طب سنتی برای ورود به برنامه گفت:  مطالب چاپی هنوز در حال تهیه و بازنگری است./ع2

برچسب ها: پزشک ، بهداشت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.