ملی پوش بوکس کشورمان گفت: متاسفانه در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا نتیجه در خور اسمم را نگرفتم.

 فروتن گل آرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس آسیا تیم ملی کشورمان با 9 بوکسور اعزام شد مشت زنان با قدرت تمام از سراسر آسیا عازم این رقابت شدند که ما هم پس از اردوی داخلی در تهران به این مسابقات رفتیم

بوکسور وزن 64 کیلو گرم افزود:  متاسفانه در این دور از رقابت ها نتوانستیم در خور و اندازه نامم نتیجه بگیرم و به مدالی دست پیدا نکردم .

گل آرا در خصوص داوری در مسابقات آسیایی بیان داشت:  فکر نمی کنم شاهد ناداوری مشهودی در مسابقات آسیایی باشیم داوران این رقابت ها از بالاترین سطح فنی برخوردار بوده اند  و البته به عنوان مثال  می شد در بازی من نتیجه را به نفع من اعلام کنند اما اصولا در موارد مشابه و برابر نتیجه به بوکسوران کشورهایی داده می شود که نفوذ بیشتری در آیبا دارند.

گل آرا عنوان داشت:  تمام 9 بوکسور تیم ملی تمام توان خود را در این مسابقات به میدان مبارزه بردند و حاصل تلاش ما سه برنز بود که البته نتیجه خوبی نبود ولی به هر حال منطقی است که دلایلی نیز داشته باشد.

 وی تاکید داشت:  کادر فنی و مربیان تیم ملی  زحمت زیادی کشیدند  اما باید قبول کنیم مشت زنان دیگر کشورها از جمله قزاقستان که در 10 وزن 7 طلا آورده اند ،  برنامه های بلند مدتی داشته اند.

 وی عنوان داشت: کسب چنین موفقیت هایی و بدست آوردن  مدال در مسابقات  آسیایی برنامه یک ماه و دو ماه نیست و شانسی بدست نمی آید عوامل متعددی از جمله اردوی تدارکاتی مناسب و مصاف با مشت زنان قوی می تواند تیم را برای مسابقات برون مرزی  آماده کند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  امیدوارم در آینده شاهد موفقیت و رشد بوکس کشورمان باشیم و مشکلات مالی نیز به زودی حل شود./

برچسب ها: متاسفانه ، در ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار