رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز نشستی را با رئیس کمیته بانوان، سرمربی تیم ملی نوجوانان و سرپرست کل تیم های ملی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این نشست که با حضور علی کفاشیان-رئیس، فریده شجاعی-رئیس کمیته بانوان، مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی نوجوانان و المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم های ملی بانوان برگزار شد اعضا به بررسی وضعیت تیم ملی نوجوانان پرداختند.
در ابتدای جلسه مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گزارشی از روند برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم از ابتدای سال 92 تا کنون،برگزاری دیدارهای دوستانه داخلی و همچنین نیاز این تیم به منظور برگزاری دیدارهای دوستانه خارجی را ارائه و آخرین وضعیت ملی پوشان را گزارش داد.

علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال نیز پس از گزارش سرمربی تیم ملی به کادر سرپرستی و رئیس کمیته بانوان اعلام کرد که شرایط را برای حضور این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیایی چین که مهرماه سال جاری برگزار می شود بررسی و امکانات مورد نیاز را فر اهم کنند.

برنامه بازیها به شرح زیر است:

پنج شنبه - 4/7/92
بحرین با چین از گروه اول
اردن با  کره شمالی از گروه دوم
ازبکستان با کره جنوبی از گروه سوم
گوام با ژاپن از گروه چهارم

شنبه- 6/7/92
استرالیا با بحرین از گروه اول
چین تایپه با اردن از گروه دوم
تایلند با ازبکستان از گروه سوم
ایران با گوام از گروه چهارم

دوشنبه- 8/7/92
چین با استرالیا از گروه اول
کره شمالی با چین تایپه از گروه دوم
کره جنوبی با تایلند از گروه سوم
ژاپن با ایران از گروه چهارم

لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی که در تاریخ 11 مهر 92 برگزار می شود، تیم های اول گروه اول با گروه دوم و تیم های اول گروه سوم با گروه چهارم به مصاف هم می روند. در 14 مهر 92 فینال و رده بندی انجام می شود که برنده دو بازی نیمه نهایی و بازنده این دو بازی، تیم های اول تا چهارم را مشخص می کنند./زر
برچسب ها: کفاشیان ، تشست ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار