در ادامه مسابقات جام جهانی اسکی چمن که برای اولین بار در لبنان برگزار گردید سید مرتضی جعفری در رشته مارپیچ کوچک و در رقابت با 40 اسکی باز برتر جهان به مکان هشتم رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این مسابقات که با حضور اسکی بازان 9 کشور برگزار شد، در اولین مسابقه سید مرتضی جعفری در مجموع 2 مانش به جایگاه هشتم رسید و رحمت اله مقدید در مکان 12 ایستاد. اسکی باز ایتالیائی و مدافع قهرمانی سال گذشته اول شد و مدال طلا گرفت . در این مسابقه ثمین داوری اسکی باز تیم ملی اسکی بانوان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در دومین مسابقه و در رشته مارپیچ بزرگ سید مرتضی جعفری در مکان نهم ایستاد، حسین کلهر (ق) به مکان 12 دست یافت و رحمت اله مقدید 13 شد. در این مسابقه و در بخش بانوان ثمین داوری نهم شد و حنانه کریم خانی در رده 12 ایستاد.

ادواردو فارو از ایتالیا اول شد و یان نمک قهرمان یکه تازی جمهوری چک به مکان دوم بسنده کرد . دیگر اسکی بازی از چک به مکان سوم رسید.

تیم ملی اسکی آقایان متشکل از سید مرتضی جعفری، حسین کلهر (ق)، حسین کلهر (د) و رحمت اله مقدید و 2 اسکی بازبانوان ثمین داوری و حنانه کریم خانی در این مسابقات شرکت کرد.

این تیم را سید جواد صید به عنوان سرمربی آقایان و سید نظام صید سرمربی بانوان هدایت کردند./زر
برچسب ها: اسکی ، جام جهانی ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار