نبوي در مراسم نکوداشت مرد تقوا و تدبير:

حدادعادل شخصيت مردمي است که جامعه به آن نياز دارد

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: شخصيت ايشان الگويي است که جامعه ما به آن نياز دارد و آن چه که نياز داريم سياست اخلاق همراه با تقوا است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "مرتضي نبوي" در مراسم نکوداشت غلامعلي حدادعادل با عنوان مرد تقوا و تدبير اظهار داشت: حداد عادل داراي شخصيت مردمي است که مورد الطاف بي‌کران خداوند قرار گرفته است.

وي ضمن خاطره گويي از حدادعادل بيان کرد: وي فردي از خانواده مردمي از پايين شهر است که وقتي سراغ خياباني به نام شهيد حدادعادل مي‌رويم به خيابان شوش حوالي ميدان خراسان مي‌رسيم.

وي با اشاره به سخنراني‌هاي حدادعادل در اوايل انقلاب عنوان کرد: افراد زيادي در اوايل انقلاب به سخنراني مي‌پرداختند اما صحبت‌هاي ايشان يک جذابيت و نوآوري ديگري داشت که ما همواره به دنبال سخنراني‌هاي ايشان بوديم که از جمله محل برگزاري آن مسجد الجواد سالن اجتماعات مسجد الجواد(ع) هفت تير بود.

وي در تصريح يکي از سخنراني‌هاي حداد عادل در کنگره جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: در اين کنگره وي مطالبي شيوا، جامع را بيان کرد که مورد اقبال جمع حاضر قرار گرفت لذا نگاه ايشان به ضرورت تشکيلات اسلامي فراگير بود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در تشريح شخصيت سياسي حدادعادل گفت: شخصيت ايشان الگويي است که جامعه ما به آن نياز دارد و ما سياست را در کتاب‌هاي دانشگاه از نگاه نظريه پردازان غربي مانند ماکياولي و غيره دريافت کرده‌ايم اما آن چه که نياز داريم سياست اخلاق توام با تقوا است.

مدير مسئول روزنامه رسالت عنوان کرد: ما بايد براساس نقشه فرهنگي که با مطالبه جدي رهبري پيگيري مي‌شود پيش برويم و در همه زمينه‌ها اخلاق را پيگيري کنيم تا بتوانيم سياست اخلاقي و تقوايي داشته باشيم.

نبوي تاکيد کرد: اگر بخواهيم نمونه يک سياستمدار بااخلاق و تقوا را مثال بزنيم حداد عادل نمونه بارز اخلاق و تقواست.

وي با اشاره به مناظره‌هاي انتخاباتي بيان کرد: در عرصه مناظره انتخاباتي سياستي که حدادعادل را هدايت مي‌کند مبتني بر شخص خود نيست بلکه منافع اسلام و ايران دفاع مي‌کند و سياستي که معرفي مي‌کند مد نظر رهبري، نظام جمهوري اسلامي و مردم است و اين براي ملت ايران يک افتخار محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، شخصیت ، حداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار