طرح "ياوران نماز" با هدف افزايش جايگاه نماز در ميان مسلمانان راه‌اندازي شده است.

"علي‌اكبر ابراهيم‌پور" مسئول ستاد اقامه نماز در بيست‌و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي فرهنگي باشگاه خبرنگاران در خصوص هدف ستاد اقامه نماز گفت: ستاد اقامه نماز پيش از حضور در نمايشگاه قرآن كارهايي را براي آشنايي مردم با خدا از طريق انجام مهمترين وظيفه يعني اقامه نماز صورت داده به همبن منظور طرح "ياوران نماز" را به صورت خود جوش در تهران راه‌اندازي كرده است. 
وي ادامه داد: شناسايي گروه‌ها يكي از فعاليت‌هاي ستاد است كه هم در نمايشگاه كتاب و هم در نمايشگاه قرآن انجام مي‌گرفت همچنين با استفاده از جلسات خانوادگي و ارائه راه‌كارها به ياوران نماز اصول كلي وظايف به انها منتقل مي‌شد. 
"ابراهيم‌پور" تصريح كرد" تقسيم وظايف براي نماز است تا با اين اقدام شاهد رونق جايگاه مناسب نماز باشيم در همين راستا نيز ستاد اقامه نماز برنامه‌هاي غني در نظر گرفته است. 
وي اظهار داشت: هدف اين مركز تربيت اساتيد در زمينه مباحث آداب و حقيقت نماز است و با تدريس و اموزش‌هاي مورد نياز آداب و حقيقت نماز را به آنها معرفي مي‌كنيم. 
"ابراهيم‌پور" در خصوص برنامه‌هاي شب‌هاي قدر ابراز داشت برنامه‌هاي ستاد اقامه نماز در شب‌هاي قدر با شب‌هاي ديگر تفاوتي ندارد و تنها به دنبال سوق دادن مردم به نماز هستيم./ي2 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار