صالحی از اعزام 5 تکواندوکار در بخش های مبارزه و انفرادی به مسابقات المپیک 2013 بلغارستان خبر داد و بیان کرد: تمرینات مشترک با تیم ملی بزرگسالان تکواندو شرایط روحی_ روانی ناشنوایان را ارتقاء داده است.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی تکواندو ناشنوایان هفتمین و آخرین مرحله از اردوی آمادگی خود را سپری می کنند، ملی پوشان از اول تیرماه برای انجام تمرینات نهایی خود در اردو بسر می برند، البته ملی پوشان تا 27 تیر در اردو هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان ادامه داد: ملی پوشان تیم ملی پس از پایان اردوی نهایی برای دیدار با خانواده های خود و به مدت 3 روز به استراحت می پردازند.
سپس 31 تیر به صوفیه محل برگزاری مسابقات اعزام می شوند. ملی پوشان دوم الی پنجم مردادماه به مصاف حریفان می روند.

صالحی تصریح کرد: ملی پوشان تمرینات بسیار منظم و مستمری را در اردوهای خود انجام داده اند و از لحاظ قدرت فنی و جسمانی در شرایط ایده آلی قرار دارند، البته تمرینات مشترک با تیم ملی تکواندو بزرگسالان تاثیر بسیار خوبی بر روحیه تکواندوکاران ناشنوا داشته است، لذا ملی پوشان ناشنوا آمادگی لازم را برای مصاف با حریفان خود دارا هستند.

سرمربی تیم تکواندو ناشنوایان افزود: از تیم هایی که در المپیک گذشته شرکت داشته اند تا حدودی فراوانی شناخت داریم.
همه تیم های شرکت کننده از تیم های مطرح جهان بوده اند و مدال های رنگارنگی را نیز کسب کرده اند، البته تیم تکواندو ناشنوایان نیز با قدرت کافی عازم مسابقات المپیک می شوند.

صالحی تصریح کرد: دو تکواندوکار ناشنوا اعزامی به مسابقات دارای یک نقره و یک برنز مسابقات مهم در گذشته هستند و دو بازیکن منتخب دیگر نیز در سطح فنی_ جسمانی بسیار مطلوبی قرار دارند و امیدوار به نمایندگان در این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان تکواندوکار ناشنوا در مسابقات رسمی و لیگ حضور کمرنگ داشته اند، این مسئله تا حدودی مسابقات المپیک 2013 بلغارستان را برای ملی پوشان سخت می کند، به هرحال برای تحقق هدفمان تمام تلاشمان را می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ برای تکواندوکاران ناشنوا در هاله ای از ابهام است و به احتمال فراوان این مسئله در آینده نزدیک اتفاق نمی افتد، اما طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد، قصد داریم از تکواندوکاران ناشنوا اعزامی به مسابقات المپیک در لیگ برتر به همراه تکواندوکاران سالم استفاده کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار