کامبوزیا:

مقصر خودمان هستیم عذر می خواهم/نمی توان سرمربی را که کتک زد

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در خصوص اتفاقات به وجود آمده در خلال مسابقات آسیایی داخل سالن آسیا کوتاهی از جانب سرمربی بود.

محمدجعفر کامبوزیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تأخیر در ارائه ارنج صحیح از سوی لاندا، سرمربی روس الاصل تیم ملی شطرنج به سرداور مسابقه باعث اعتراض ازبک ها شد.
 
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در طول مسابقات احسان قائم مقامی به دلیل مشکل پیدا کردن ساعتش از داور تقاضای رفع مسئله کرد و این امر صورت گرفت اما احسان به نوع تغییر ساعت اعتراض داشت به همین دلیل مراتب را از طریق سرمربی تیم ملی پیگیری کرد.
 
لاندا هم به جای دادن ارنج تیم ملی در مسابقات مرحله تیمی به دنبال اعتراض احسان قائم مقامی برآمد و این امر باعث بروز اشتباه در چیدمان تیم ملی شد.
 
وی یادآور شد: من در این مسابقات یکی از اعضای کمیته فنی محسوب می شدم ولی چون اعتراض ازبک ها قانع کننده و مستند بود طبق قانون، رأی به باخت سه بر صفر ایران به ازبکستان داده شد.
 
کامبوزیا گفت: این باخت ما را از قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات دور کرد متأسفانه برخی ها هنوز در فکر این هستند که مسابقات شوخی است و می توان به راحتی از اعتراضات تیم ها چشم پوشی کرد.
 
رئیس فدراسیون شطرنج خاطرنشان کرد: مقصر بروز اصلی این اتفاق ما هستیم نمی توانیم آن را گردن دیگران بیاندازیم از تمامی علاقمندان به شطرنج عذرخواهی می کنم، برخودمان با سرمربی هم در حد تذکر بود نمی توان که به خاطر یک اشتباه وی را کتک زد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار