ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال گفت : من هم مانند همه ایرانی ها از چنین بردی مسرورم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ولاسکو  سرمربی تیم ملی والیبال گفت :  من هم مانند همه ایرانی ها خوشحالم که نخستین پیروزی سه بر صفر خود را در لیگ جهانی کسب کردیم. این پیروزی در ماه رمضان کسب شد و تمام مردم از این پیروزی خوشحال شدند.از چنین بردی مسرورم.خوشحالم ایرانی ها ترک عادت کردند. سرعت بازی بالا بود. ایرانی ها عادت نامطلوب آسیایی خود را ترک کردند و بعد از کسب هرپوئن به اطراف زمین نمی دوند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد تاثیر اختلاف ساعت بر نحوه عملکرد بازبکنان  گفت: در تیم‌های مختلفی مربیگری کرده‌ام در خصوص این بازی ما حرفی از خستگی نزدیم چرا که همه حتی آلمانی‌ها هم خسته بودند و این یعنی لیگ جهانی والیبال. باید یاد بگیریم که مقاوم باشیم و کمتر غر بزنیم.می‌خواستیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و فکر می‌کنم به هدف خود هم رسیدیم.من به بازیکنانم می‌بالم.
 
وی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که مردم آنها را خیلی دوست دارند چرا که با قلب خود به مصاف حریفان می‌روند اما من همیشه به فکر بازیکنان اهمیت می‌دهم. ملی‌پوشان ایران در تاکتیک بهتر شده‌اند و نوسان زیادی ندارند.کلید پیروزی ما زدن سرویس‌های خوب بود و فکر می‌کنم با همین سرویس‌ها حریف را دچار مشکل کردیم. از طرفی آمار دریافت‌هایمان هم خوب بود. سعید معروف هم خیلی خوب تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را اجرا کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار