دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: قصد داریم معوقات ورزشکارانمان را با گرفتن اسپانسر حل کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی شفیعی اظهار کرد: اردوی بوکس نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان برپاست و زیر نظر مربیان و با نظارت خودمان مشغول تمرین هستند.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت بوکس استان اصفهان تاکید کرد: با بی‎پولی می‎سازیم و درصورتی‎که آقای رمضان‎پور به عنوان رئیس هیئت نبود مشخص نبود چه اتفاقاتی برای بوکس استان رخ می‎داد.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان ادامه داد: آقای رمضان‎پور تمام اعزام‎ها را با هزینه‎های شخصی خودش انجام می‎دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت بوکس معوقات بوکسورهایش را تاکنون پرداخت کرده است افزود: قول‎هایی به ورزشکارانمان داده بودیم که تاکنون این قول‎ها عملی نشده است اما به دنبال اسپانسر هستیم تا بتوانیم مبالغ مورد نظر را به بوکسورهایمان پرداخت کنیم چراکه رابطه ما با ورزشکارانمان دوسویه است.

وی در ادامه به رقابت‎های بوکس قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات در شهریورماه سال جاری و به احتمال زیاد در زنجان برگزار می‎شود و بوکسورهای اصفهانی نیز با به توجه به سهمیه‎ای که در اختیارشان است به این رقابت‎ها اعزام می‎شوند.

شفیعی تاکید کرد: در رقابت‎های بوکس سال جاری که در تمام رده‎های سنی در سطح کشور برگزار می‎شود قصد داریم نسبت به سال گذشته بتوانیم نتایج و مدال‎ها بیشتری کسب کنیم.
برچسب ها: اصفهان ، بوکس ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.