دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت کار آفرینی و توسعه اقتصادی از برگزاری دومین دوره این کنفرانس در تاریخ 21 و 22 شهریورماه سال جاری در مجتمع یاوران مهدی با حضور محسن رضایی و حجت‌الاسلام محسن قرائتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد شیرازی‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم اشاره کرد و ابراز داشت: نخستین دوره این کنفرانس سال گذشته با عنوان کنفرانس بین‌المللی مدیریت «نوآوری و تولید ملی» با حضور و حمایت جدی جامعه علمی کشور برگزار شد.

وی افزود: این کنفرانس در دور نخست مورد توجه نهادهای علمی و تحقیقاتی مطرح و معتبر کشور قرار گرفت که نتایج مطلوبی را به دنبال داشت و موجب ارسال 800 مقاله علمی به دبیرخانه و پذیرش 50 درصدی این مقالات شد.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده از نخستین دوره برگزاری این کنفرانس، شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفت با استعانت از منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار ابتدایی امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» دومین دوره این کنفرانس را با حضور فرهیختگان علمی کشور برگزار کند.

رئیس دانشگاه پیام نور ایزه با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات به این کنفرانس از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: براساس مقررات تدوین شده چکیده مقالات تا پیش از فرا رسیدن نیمه تیرماه سال جاری و مقاله نهایی تا پیش از 15 مرداد ماه به دبیرخانه ارسال شد./س

برچسب ها: قم ، مدیریت ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شیرین گرامی
۰۹:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۲
باسلام
من مقاله ای در زمینه مدیریت دارم آیا هنوز فرصت ارسال مقاله را دارم