در روزهاي گرم تابستان، گذر از معابر و خيابانهاي سطح شهر، خسته و تشنه، رسيدن به مکاني براي منتظر ماندن، اما دريغ از مکاني پاکيزه براي نشستن.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ايستگاه‌هاي اتوبوس در سطح شهر مکاني براي نشستن و منتظر ماندن براي رسيدن اتوبوس است اما حفظ نظافت و پاکيزگي اين ايستگاه‌هاي اتوبوس براي رفاه حال شهروندان بسيار مهم و ضروري است.

برخي از شهروندان شهر تهران در اين خصوص گفتند: انتظار براي رسيدن اتوبوس از يک طرف تميز نبودن ايستگاه‌ها از طرف ديگر مشکل ساز شده است، شکستگي شيشه‌هاي برخي از ايستگاه‌ها و ريخته شدن آنها در ايستگاه‌ها، نداشتن صندلي در ايستگاه‌هاي بي آرتي، پاکيزه نبودن برخي از صندلي‌هاي ايستگاه‌ها، نبودن راهماي مسيرها در برخي از ايستگاه‌ها و خلاصه همه اينها مشکلاتي را براي شهروندان در برخي از ايستگاه‌هاي اتوبوس به وجود آورده است.

بابک منوچهري رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه هشت در خصوص اين مشکل بوجود آمده، گفت: اداره خدمات شهري به منظور حفظ نظافت و پاکيزگي فضاهاي شهري و رفاه حال شهروندان به هنگام گذر از معابر و خيابانهاي سطح منطقه به شستشوي ايستگاه‌هاي اتوبوس توسط اکيپ مجرب با استفاده از دستگاه واترجت اقدام نمودند.

گفتني است؛ در راستاي ارتقاء پاکيزگي و نظافت محيط شهري بايد تلاش کنيم و فقط مسئولان نيستند که بايد انجام وظيفه کنند، شهروندان هم بايد در حفظ نظافت و پاکيزگي همکاري نمايند./ل

برچسب ها: تهران ، اتوبوس ، منوچهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار