استاد دانشگاه آزاد با بیان اینکه "اعتدال" رویه‌ای است که جامعه ما امروز به آن نیازمند دارد، گفت: مدیریت صحیح منابع و بهره‌گیری منطقی از سرمایه‌های عظیم مردمی مهمترین کاری است که دولت آینده باید به آن اهتمام ورزد.

"مصطفی قوام" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  راه‌های موفقیت یک جامعه اظهار داشت: ايجاد ثبات و مشروعیت در جامعه و اتخاذ رویه‌ معتدل و میانه جامعه را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه اعتدال با پرهیز از افراط و تفریط میسر می‌شود، تصریح کرد: این یک اصل اساسی است که نیازمند درایت و عقلانیت است تا بتوانیم راهکارهای درست و منطقی را برگزینیم.

قوام با اشاره به شرایط فعلی و موقعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: در شرایط فعلی به نظر می‌رسد که رویه اعتدال بتواند ما را به یک شرايط بهتر برساند، چرا که در شرایط فعلی درصد موفقیتش نسبت به راهکارهای دیگر بیشتر است، لذا امید است رئيس‌جمهور منتخب افراط  و تفریط‌‌‌‌‌‎‌ های گذشته را کنار زده و در  یک فضای معتدل با پشتوانه قوی مردمی، رویکردها‌ی درست و مبتنی بر منطق و عقلانیت را در  راستای تأمین منافع و اهداف ملی و اسلامی ایران اتخاذ کند.

استاد دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح منابع و بهره‌گیری منطقی از سرمایه‌های عظیم مردمی هم از لحاظ فیزیکی و هم فکری؛ مهمترین کاری است که دولت آینده باید آن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، مدیریت ، اعتدال ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار