سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: قرعه کشی خوبی نصیب تیم ما شد،به هرحال ما باید با تیم استقلال بازی می کردیم. مصاف با این تیم در هفته اول یا آخر برایمان فرقی ندراد.

میرآب عبدالرزاق سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما تا هفته سوم لیگ سیزدهم باید به مصاف تیم های مطرح برویم که این باعث خواهد شد بازیکنان ما تجربه شان افزایش یابد.

عبدالرزاق در ادامه اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال قهرمان لیگ دوازدهم است و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کنند، اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

به نظرم انگیزه بازیکنان ما نسبت به استقلابی ها بیشتر است و قصد داریم که با بردن استقلال شگفتی ساز شویم.

وی درباره ورزشگاه تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ورزشگاه اختصاصی ما به دلیل نداشتن نورافکن هنوز صددرصد آماده نشده است.
به خاطر همین در سه هفته ابتدایی در ورزشگاه یادگار امام به مصاف حریفانمان می رویم.

وی درباره انتخاب برترین های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظرم حق تراکتورسازی نادیده گرفته شد. این تیم پرشورترین هواداران را دارد، اما دو سال پیاپی است که کانون هوادارانش رتبه دوم را کسب می کنند.

عبدالرزاق در ادامه تصریح کرد: به هرحال هر تیمی که در هیئت رئیسه فوتبال لابی داشته باشد، به عنوان برترین ها هم انتخاب می شود.
سرپرست گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: کارگاه آموزشی مدیران و سرپرستان لیگ برتر به مدت دو روز در آکادمی فوتبال برگزار شد.

در این دوره آموزشی مسئولان درباره همه چیز بجز زمان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر صحبت کردند.

وی در ادامه بیان داشت: باشگاه ذوب آهن از سازمان لیگ خواسته تا نقل و انتقالات را تمدید کند.

بهروان قرار است امروز جواب این باشگاه را بدهد، اگر مسئولان سازمان لیگ مهلت نقل و انتقالات را تمدید کنند، ما هم فرصت بیشتری برای جذب بازیکن به دست می آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما اولین سال حضورش در لیگ برتر است. بازیکنان جوان ما توانایی این را دارند که پدیده لیگ سیزدهم شوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار