همایش ملی کشمش در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در جلسه توسعه صادرات استان از برگزاری همایش ملی کشمش در استان خبر داد و گفت:این همایش به طور مشترک با همکاری استانهای مشهد، قزوین و زنجان شهریور ماه در زنجان برگزار می شود.

جمیلی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای برگزاری همایش مذکور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان فراهم شده است، افزود: با توجه به رشد صادرات این محصول در استان، برگزاری این همایش در توسعه آن تاثیر دارد.

 وی تصریح کرد: طی یکسال گذشته صادرات کشمش در زنجان روند صعودی داشته است و فراخوان این همایش نیز به تمامی استان های کشور ارسال شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ادامه داد: برای افزایش توسعه صادرات با کشورهای مختلف کمیته های ویژه تشکیل و سیاست های ویژه ای نیز مدون شده است.

 جمیلی با بیان اینکه مقدمات لازم به منظور ایجاد دفتر مبادلات ارزی نیز در استان  فراهم شده است، یادآور شد: در این زمینه از طریق فضای مجازی نیز اقدام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:با اقدامات انجام گرفته فضای مجازی اتاق بازرگانی چشم انداز مناسبی را در امر ارائه خدمات مورد نیاز به جامعه هدف بیش از گذشته فراهم کرده است./س


برچسب ها: همایش ، کشمش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.