معاون فرهنگي و اجتماعي بوستان ولايت از برگزاري نمايشگاه عرقيات گياهان دارويي در اين بوستان خبر داد.

درستکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه عرقيات گياهان دارويي همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان ولايت برگزار خواهد شد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: نمايشگاه عرقيات گياهان دارويي به منظور ارتقاي سطح آگاهي و آشنايي شهروندان با گياهان دارويي، عرقيات، اسانس گياهان دارويي و خواص آنها دهه سوم تير ماه سال 92 همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار مي شود.

درستکار با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: گياهان دارويي، عرقيات و اسانس دارويي و خواص آن توسط کارشناسان گياهان دارويي، کشاورزي، محيط زيست، معاونت فرهنگي و اجتماعي بوستان ولايت به صورت عملي به شهروندان معرفي خواهد شد.

وي ادامه داد: شهروندان توسط کارشناسان و استفاده از تجهيزات مخصوص اسانس و عرقيات گياهان دارويي در محل نمايشگاه با نحوه توليد اسانس و عرقيات گياهان دارويي آشنا مي شوند.

درستکار در پايان با اشاره به اقدامات بوستان ولايت در اجراي اين طرح افزود: برگزاري نمايشگاه اسانس و عرقيات گياهان و گل هاي مختلف با توجه به فصل رويش اين گياهان از جمله نمايشگاه گلابگيري در فصل بهار از اقدامات بوستان ولايت در اجراي اين طرح است. /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار