شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: طرفداران حزب الله و کادر سیاسی در لبنان منتظر اظهار نظر سید حسن نصرالله در خصوص انفجار روز سه شنبه در بیروت هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  این شبکه افزود: وزیر کشور لبنان سوء قصد انفجاری در بیروت را اقدامی جنایتکارانه با هدف بی ثبات کردن این کشور قلمداد کرد. این حمله انفجاری که صبح روز سه شنبه رخ داد پنجاه زخمی برجای گذاشت. حال دو نفر از مجروحان این حادثه که به شکل معجزه آسایی تلفاتی برجای نگذاشت، وخیم گزارش شده است. این انفجار در منطقه شیعه نشین جنوب بیروت رخ داد.

گزارشگر این شبکه در بیروت گفت: گروه های امدادی در حال پاکسازی منطقه هستند. از نظر ساکنان این منطقه که به حوادثی از این دست عادت کرده اند، این حادثه اتفاق بد دیگری است. وزیر بهداشت شمار زخمی شدگان را پنجاه و سه نفر اعلام کرده است. هنوز خبری از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است. حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان احتمالا در ساعات آینده در این باره اظهار نظر خواهد کرد. نه تنها طرفداران حزب الله بلکه کادر سیاسی لبنان نیز منتظر اظهارات وی هستند. مقامات لبنانی و سیاستمداران در این کشور خواستار مذاکره بین لبنانی ها شدند و این حادثه را محکوم کردند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار