سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: تیم گسترش جزو باشگاه هایی است که بدهی ندارد و جزو خوش حساب ها به شمار می آید و مسئولان باشگاه تا به امروز قراردادهای بازیکنان را تسویه کردند.

میرآب عبدالرزاق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ما مشکلی برای ثبت قرار دادها ی بازیکنان نداریم و تا امروز با 7 بازیکن قرارداد بستیم.

سرپرست گسترش فولاد تبريز در ادامه اظهار داشت: مسئولان باشگاه تا الان بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کردند و با گرفتن دو بازیکن دیگر سهمیه لیگ برتری ما کامل می شود.

ما همچنین یک بازیکن خارجی از کشور پرو به خدمت گرفتیم. ولی دو بازیکن در پست های هافبک و فوروارد نیاز داریم که  طی روزهای آینده از بین بازیکنان لیگ برتری و دسته اول جذب خواهیم کرد.

عبدالرزاق درباره شایعه پاره شدن قرارداد زنید پور توسط خطیبی گفت: برخی رسانه ها شیطنت کرده  و چنین موضوعی را مطرح کردند. زنید پور قراردادی نداشته که پاره شود.

وی در ادامه اظهار داشت: زنید پور در اردوی تهران هم همراه تیم ما بود به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در گسترش  فولاد تبریز انصراف داد و به تیم دیگری پیوست.

عبد الرزاق در مورد فسخ قرارداد با سلیمانی گفت: این بازیکن در اردو ضعیف ظاهر شد به همین لحاظ عذر این بازیکن را خواستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اردوهای خوبی را در سرعین و تهران برگزار کردیم و کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را از طریق بازی های تدارکاتی شناسایی کرده هدف ما در لیگ سیزدهم ماندن در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی است و بازیکنان بدون ادعا و جوان ما توانایی انجام این کار را دارند./مح

 

 

 


 

برچسب ها: سرپرست ، گسترش ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار