مهم ترین عناوین خبری گروه "بين‌الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:کودتاچي‌ها عبرت بگيرند/ مرسي به قدرت بازگردد ، بازگشت تظاهرات كنندگان به پارك گزي ممنوع است ، تظاهرات حمايت از مرسي مقابل کنسولگري مصر در شيکاگو و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

حزب النور مصر با نخست وزيري "سمير رضوان" موافقت كرد/ سفر هيئت اماراتي براي رايزني با رئيس جمهور موقت مصر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/18/1303422_882.jpg

تنش ها میان دو جناح مخالفان و موافقان محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر همچنان ادامه دارد این در حالیست که کشتار "دوشنبه سیاه" و مرگ بیش از 50 تن از حامیان اخوان المسلمین محکومیت و خشم گسترده ای را از سوی بسیاری مقامات و شخصیت های محلی و جهانی بدنبال داشته است.

چند کشته و زخمي در انفجار در يكي از مراكز ديني حزب‌الله در منطقه بئر العبد لبنان+ تصاوير شبكه ام تي وي لبنان از وقوع انفجاري مهيب در يك مركز ديني وابسته به حزب الله در منطقه بئر العبد خبر داد.

انتشار دومين بخش از مصاحبه اختصاصي اسنودن در روزنامه گاردين
 روزنامه گاردين امروز (سه شنبه) دومين بخش از مصاحبه اختصاصي "ادوارد اسنودن" کارشناس پيشين دستگاه اطلاعاتي آمريکا با خبرنگار آن روزنامه را منتشر کرده است.

آمريکا تحولات مرتبط با پارک گزي را بدقت رصد مي کند "

جين پساکي" سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا اظهار داشت که دولت آمريکا به دقت تحولات مرتبط با تظاهرات در پارک گزي شهر استانبول را رصد مي کند.

انفجار خودروي بمب‌گذاري شده در بازاري در پايتخت سومالي/ شنيده شدن صداي چند تيراندازي پرس تي وي در خبري فوري از بمب گذاري در پايتخت سومالي خبر داد.

جدول نوسان شاخص بورس هاي جهاني شاخص سهام بورس هاي جهان
 امروز سه شنبه 18 تيرماه همراه با نوسان بوده است.

تظاهرات حمايت از مرسي مقابل کنسولگري مصر در شيکاگو


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/18/1305545_516.jpg

درحالي که هزاران نفر در قاهره هم به طرفداري و هم در مخالفت با محمد مرسي تظاهرات مي کردند، روز يکشنبه صدها نفر در شيکاگو براي حمايت از رئيس جمهور مخلوع مصر، به خيابان ها آمدند.

بازگشت تظاهرات كنندگان به پارك گزي ممنوع است

"حسين اوني موتلو" استاندار استان استانبول تركيه هرگونه برپايي تظاهرات دوباره در پارك گزي را برخلاف قانون تجمعات اين كشور برشمرد.

کودتاچي‌ها عبرت بگيرند/ مرسي به قدرت بازگردد

معاون نخست وزير ترکيه گفت: کودتاچي ها در مصر بايد از کشتارهاي اخير اين کشور عبرت بگيرند، کساني که بازداشت شده اند بايد فورا آزاد شوند ، تيراندازي به سوي مردم بايد پايان يابد ،‌محمد مرسي بايد بار ديگر به مقام رياست جمهوري بازگردد و انتخابات قانوني در مصر برگزار شود.

بازگشايي پارک گزي پس از مداخله پليس استانبول / بازداشت مردي که در پارک گزي تيراندازي کرده بود

 از جمله رويداد هاي شبانه روز گذشته ترکيه مي توان به بازگشايي پارک گزي و بازداشت مردي اشاره کرد که با جاسازي اسلحه درون يک دوربين به تيراندازي مبادرت ورزيده بود.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار