نائب رئیس‌کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست فوق‌العاده هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی موضوع اخراج ایرانیان از امارات خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور در خصوص اخراج ایرانیان مقیم امارات از سوی مقامات این کشور، با بیان اینکه به کار بردن لفظ "اخراج" از سوی رسانه‌ها اشتباه است، گفت: ما ایرانی‌ها ملتی سازنده هستیم و اهداف بلند و بزرگی داریم و اماراتی‌ها باید "خوش به حالشان" باشد که ایرانی‌ها در کنارشان هستند.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد می‌دهیم همه ایرانیان پولشان را از بانک‌های این کشور خارج کرده و توان مدیریتی و اقتصادی خود را نیز از امارات متحده عربی خارج کرده و با داخل کشور منتقل کنند؛ ما آسیب‌پذیر نیستیم که آنها ما را اخراج کرده‌اند. ملتی با ۳ هزار سال سابقه تمدنی برای امارات‌ ارزشی قائل نیست.
حقیقت پور تصریح کرد: بنابراین نباید خودمان را آسیب‌پذیر نشان دهیم چرا که این اماراتی‌ها هستند که باید حسرت نبود ایرانی‌ها در کشورشان را خورده و فرش قرمز برای ورود ایرانیان پهن کنند.
وی با بیان اینکه اگر در حق منزلت و جایگاه ایرانیان، کسی تعدی کرده باشند، جواب آنها را می‌دهیم و اگر در حق اتباع ما ظلم و تحقیری صورت گرفته باشد، حتما برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: ما ملت ثروتمندی هستیم و نیازی نیست که در امارات بمانیم، اماراتی‌ها بدانند که آمریکایی‌ها از منطقه خواهند رفت و ما خواهیم ماند و شما/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.