در روز سوم رقابت های یونیورسياد دانشجویان جهان -کازان روسیه با 43 مدال در صدر رده بندی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، تیم کشتی آزاد و نماینده دو و میدانی کشورمان به عنوان دومین  کاروان دانشجویان ایران برای شرکت در بیست و هفتمین دوره یونیور سياد جهانی وارد شهر کازان روسیه شد.

 بنابراین گزارش: تیم کشتی آزاد و تنها نماینده دو میدانی کشورمان به عنوان دومین کاروان دانشجویان ایران در یونیورسياد جهانی روسیه دوشنبه شب وارد شهر کازان روسیه شد.

 چنانچه این تیم با ترکیب یاسر حیدر قلی نژاد، بهنام احسان پور، مسعود کمروند، رضا افضلی با امامی،  محمد حسین محمدیان، جمال میرزایی، پرویز هادی باسمنج و غلامرضا محمدی و رضا لایق تهران را به مقصد مسکو و کازان ترک کرده بود و محمود صمیعی هم به عنوان تنها نماینده دو و میدانی کشورمان در ماه پرتاب دیسک و رسول  تقیان نماینده دسته 77 کیلو گرم وزنه برداری وارد شهر برگزاری این دیدارها شده است.

 براساس این گزارش: در بیست و هفتمین   دوره یونیور سياد دانشجویان جهان به کازان و در پایان سومین روز از رقابتها یونیور سياد جهانی دانشجویان در کازان روسیه میزبان این دیدارها با کسب 19 مدال طلا، 9 نقره و 15 برنز درصدر جدول قرار گرفت.

بنابراین گزارش: پس از کشور روسیه کره جنوبی با کسب 6 مدال، 5 طلا و 1 نقره  دوم و کشور چین، 14 مدال 4 طلا و 7نقره و 3 برنز جایگاه سوم و ژاپن با 15 مدال و آلمان با مدال 6 به ترتیب چهارم و پنجم هستند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.