دبير کل جبهه حاميان ولايت با بيان اينكه احزاب با روي كار آمدن دولت منتخب افق روشني خواهند داشت، گفت: با توجه به روحيه اعتدالي رئيس‌جمهور منتخب و سوابق اجرايي‌اش، اميد به همگرايي، مشارکت و تعامل ميان احزاب با دولت جديد وجود دارد.

"دلاور صيامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تعامل ميان دولت منتخب با احزاب سياسي كشور اظهار داشت: با توجه به روحيه اعتدالي رئيس‌جمهور منتخب و سوابق اجرايي‌اش، اميد به همگرايي، مشارکت و تعامل ميان احزاب با دولت جديد وجود دارد.

وي افزود: احزاب سياسي موجود در کشور مي‌توانند با فعاليت‌هاي سياسي و مشارکت، در جهت پيشرفت و توسعه همگرايي با دولت منتخب عمل کنند و در مقابل قوه مجريه، با ارائه يک برنامه‌اي مدون در چارچوب‌ مشخص، اهداف و شعارهاي خود را عملياتي سازد.

صيامي با بيان اينکه احزاب يک جهش جديدي را در دولت منتخب خواهند داشت، گفت: تشکل‌ها و جريانات سياسي مي‌توانند به عنوان بازوي دولت منتخب براي پيشبرد اهداف سياسي در کشور عمل کنند و نبايد صرفا با عمر يک دولت، شاهد طلوع و غروب آنها باشيم.

دبير کل جبهه حاميان ولايت تصريح کرد: در هشت سال گذشته متاسفانه احزاب مسير مشخصي براي اهداف خود نداشته و بنا به دلايلي به آن‌ها بها ندادند، لذا ضرورت دارد که دولت منتخب به صورت سازمان‌دهي شده و فارغ از هرگونه تخريب و نفاق از سوي جريان‌هاي سياسي ديگر به احزاب در مسير مشخصي کمک کند.

صيامي در پايان خاطرنشان کرد: متاسفانه تنگ‌نظري، نفاق، افراط و تفريط و تخريب برخي افراد باعث شده تا فضا براي فعاليت احزاب به صورت قانوني و ضابطه‌مند در کشور فراهم نباشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، دبیر ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار