دبیر فدراسیون بوکس گفت: نتیجه تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا راضی کننده نبوده و البته جای شکرش باقی است که همین سه برنز را کسب کردیم.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کسب سه برنز توسط 9 نفر اصلاً راضی کننده نبود و البته با این وضعیت کسب 3 مدال برنز هم جای شکر دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه تیم ملی بوکس اردوی خوبی را برگزار نکرد و شاید همین باعث شد تا بتوانیم نتیجه لازم را در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

اردلان ادامه داد: باید سعی کنیم تا ظرف همین چند روز با برگزاری جلسه ای نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم و علت نتیجه نگرفتن مشت زنانمان در مسابقات آسیایی را آسیب شناسی کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص اعتراض کادر فنی به ناداوری در مسابقات اظهار داشت: به هیچ عنوان ناداوری در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا را قبول ندارم چرا که سطح داوری در مسابقات آسیایی بسیار بالاست و بهترین داورها برای قضاوت به این رقابت ها آورده می شوند و بر روی کار آن ها نیز نظارت و دقت زیادی می شود.

وی عنوان کرد:  اگر بوکسوری خوب کار کند هیچ وقت عملکردش وابسته به داوری نیست در میان مشت زنان ما، بوکسورهای قوی نیز در مقابل حریفانشان شکست خوردند و این قضیه را نمی توان به داوری ربط داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  مسابقات قهرمانی نوجوانان نیز مرداد ماه برگزار می شود و قرار است تا اردویی تشکیل بدهیم و با توجه به پیش بینی های مورد نظر نسبت به اعزام مشت زنان تصمیم گیری شود./آق

برچسب ها: دبیر ، فدراسیون ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار