هيات نمايندگي رئيس جمهور منتخب، با حجت الاسلام محمدعلي نكونام؛ نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد ديدار و گفت و گو كرد.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد در اين ديدار، رئيس جمهور منتخب را فردي اعتدالگرا دانست و گفت: حجت الاسلام روحاني بكوشد، خط اعتدالي را كه بارها به آن اشاره كرده است، دنبال كرده و از افراط و تفريط پرهيز كند.
حجت الاسلام محمدعلي نكونام از اصولگرايي به عنوان جريان فكري ياد كرد و افزود: بايد به دنبال اصولگرايي اصلاح طلب و اصلاح طلب اصولگرايي بوده و از افراط گري پرهيز كنيم.
امام جمعه شهركرد با بيان اينكه اصولگرايي در نظام جمهوري اسلامي اصل است، افزود: اصولگرايي، شاخص اصلي نظام است كه هر دولتي از آن غافل شود، به يقين موفق نخواهد بود، البته در اين روند اصلاحات نيز بايد جايگاه خود را داشته باشد.
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري اظهار داشت: افراطي گري هميشه به انقلاب لطمه زده است و مردم نيز در انتخابات ۲۴ خرداد ماه ثابت كرده اند كه به دنبال بازي هاي سياسي نيستند و از مسؤولان خواسته اند كه واقيت ها و ارزش هاي نظام را فراموش نكنند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان چهارمحال و بختياري انتخاب رئيس جمهور منتخب را عنايت حق تعالي به انقلاب بيان كرد و گفت: به يقين، رمز موفقيت و تداوم انقلاب در حفظ اصالت هاي آن است.
رئيس شوراي عالي حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختیاری به هدايت هاي داهيانه مقام معظم رهبري در انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد و افزود: پيوند عميق بين دولت و رهبر معظم انقلاب، كارگشاي مشكلات پيش روي ملت است.
حجت الاسلام نكونام در ادامه با بيان مشكلات و محروميت هاي استان چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: يكي از مهم ترين اولويت هاي دولت يازدهم بايد اين باشد كه به همه مناطق و استان ها با يك ديد نگاه نكند و به استان هاي محروم، توجه ويژه داشته باشد.
حجت الاسلام محمود رستگاري؛ نماينده ويژه رئيس جمهور منتخب نيز در اين ديدار با ابلاغ سلام حجت الاسلام حسن روحاني به نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري، عنايت خاص حق تعالي بود.
حجت الاسلام رستگاري با بيان اينكه آبروي رئيس جمهور منتخب، آبروي روحانيت و مرجعيت است، افزود: مردم با حضور حماسي در انتخابات ۲۴ خرداد ماه به وظيفه شرعي خود عمل كردند و رمز موفقيت رئيس جمهور منتخب نيز در غافل نشدن از مرجعيت، علما و ائمه جمعه است.
وي گفت: رئيس جمهور منتخب در كنار ائمه جمعه خواهد بود و دست ياري به سمت همه نمايندگان رهبر معظم انقلاب در استان ها دراز مي كند.
حجت الاسلام رستگاري به خدمات فرهنگي و شاخص حجت الاسلام نكونام در استان چهارمحال و بختياري اشاره كرد و گفت: رئيس جمهور منتخب، نيازمند ياري علماء، براي پيشبرد اهداف متعالي نظام و رفع مشكلات مردم است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.