مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ریزگردها فاجعه‌ای زیست‌محیطی است/ مجامع بین‌المللی در راستای حل این مسئله گام‌های سازنده بردارند ،‌ "رسيدگي به اموال و دارايي‌هاي مسئولان" خلأ قانوني ندارد ،‌پرداخت "وام ازدواج" همچنان متوقف باقي مانده است و...است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

رئيس‌جمهور منتخب با مشي "اعتدال" كابينه‌اي قوي تشكيل مي‌دهد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/17/1301676_278.jpg

 مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر روحاني در صورتي که مسير "اعتدال" را در پيش بگيرد به طور حتم کابينه قوي را تشکيل خواهد داد.

اسناد بالادستی به منزله وحی منزل نیست/ تصور درباره حل ساده مسائل و مشكلات بین‌المللی خام‌اندیشی است

 رئیس مجلس در اجلاس روسای آموزش و پرورش گفت: امروز باید به دو بعد اقتصادی و سیاست خارجی توجه کنیم و اگر کسی فکر کند بخش بین‌الملل را به راحتی می‌توان حل کرد خام‌اندیشی است و خوش‌بینانه است.

"رسيدگي به اموال و دارايي‌هاي مسئولان" خلأ قانوني ندارد

سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس درباره مسکوت ماندن لايحه شفاف‌سازي و رسيدگي به اموال و دارايي‌هاي مسئولان کشور‌ در مجلس گفت: قانون فعلي در صورت عمل به آن کفايت مي‌کند و اين در حاليست که بايد به دنبال راهکاري براي ايجاد ضمانت اجرايي براي اجراي هرچه بيشتر قانون اساسي باشيم.

استفاده از تجربه و مهارت جوانان در دولت يازدهم حتمي است
 رئيس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام و‌المسلمين دکتر حسن روحاني گفت: به طور حتم با توجه به شعارها و وعده‌هاي انتخاباتي رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران وي از فکر، نيرو و مهارت جوانان در کابينه خود استفاده خواهد کرد.

"اعتدال" شعار اصلی اسلام است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اعتدال را شعاری بسیار خوب و به معنای شجاعت دانست و گفت: امیدوارم که دولت آینده بتواند در سایه آرامش و دوری از تنش‌های سیاسی مشکلات کشور را حل کرده و به رشد و تعالی کشور کمک کند.

پرداخت "وام ازدواج" همچنان متوقف باقي مانده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/16/1298457_836.jpg

عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه پرداخت وام ازدواج همچنان متوقف مانده است، گفت: موضوع اختلاف بانك مركزي با سازمان ثبت احوال در خصوص بدهي 2 ميليارد توماني بانك مركزي با اين سازمان را پيگيري خواهيم كرد.

ریزگردها فاجعه‌ای زیست‌محیطی است/ مجامع بین‌المللی در راستای حل این مسئله گام‌های سازنده بردارند
 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزايش ريزگردها در کشور،‌گفت: پدیده ريزگردها چند سالی است که اثرات منفی بر کشورمان گذاشته است و این مسئله باید از سوی مجامع بین‌المللی به عنوان یک فاجعه زیست محیطی تلقی شود.

استفاده شوراي شهر از ايده‌هاي دانشگاهي مديريت شهري را اصولي مي‌کند

"دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور" با بيان اينکه مشکلات شهري و روستايي بايد با کمک نيروهاي متخصص و دانشگاهي حل شود، گفت: سعي داريم در برنامه‌هاي سال جاري تعامل سازنده تشکل‌هاي دانشجويي با شوراهاي شهر و روستا را در دستور کار قرار دهيم.

دانشجو با رئيس‌جمهور منتخب مردم ديدار کرد
 وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به همراه معاونان خود با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران دیدار و گزارشی از وضعیت آموزش عالی کشور ارائه کرد.

جذب دانشجویان خارجی در اشاعه و تبلیغ فرهنگ غنی ایران موثر است
 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جذب دانشجویان غیر ایرانی ضمن انتقال فرهنگ غنی کشورمان به سایر کشوهای منطقه می‌تواند به تحکیم روابط عاطفی با این کشورها کمک کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار