فرمانده انتظامي استان يزد ازكشف هزار و 437 كيلو ترياك وحشيش در ايستگاه بازرسي شهيد مدني مهريز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سردار "منوچهر امان اللهي"  امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت : در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ ، ماموران انتظامي ايستگاه بازرسي شهيد مدني در پي اطلاع از اينكه قاچاقچيان مواد مخدر قصد انتقال محموله بزرگي از مواد مخدر به مركز كشور را دارند،دستگيري اعضاي اين باند را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وي در خصوص نحوه كشف موفقيت آميز مواد مخدر افزود: با انجام تحقيقات پليسي و كنترل خودرو هاي عبوري ماموران به يك دستگاه تريلر كانتينر دار با پلمپ گمرگي مشكوك و با حضور نماينده اداره گمرك، خودرو  را مورد بازرسي قرار دادند .
 
اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد‌: ماموران در بازرسي از خودرو 1202 کيلو گرم ترياك و 235کيلوگرم حشيش  كشف و 2نفر از قاچاقچيان مواد مخدر نيز دستگير  شدند.
 
فرمانده انتظامي استان تصريح كرد:از ابتداي سال تا كنون 5تن و 89 كيلو گرم انواع مواد مخدر شامل 4تن و151كيلو 668گرم تراك 71كيلو و 126گرم هرويين ، 374كيلو و240گرم مرفين، 466كيلو و 619گرم حشيش و 25كيلو و 819كيلو گرم ساير مواد مخدر كشف شده است.
 
وي از متلاشي شدن 10باند مواد مخدر وتوقيف 94دستگاه خودرو سبك وسنگين خبر داد و گفت: تا كنون 1462نفر متهم دستگير وجهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده اند.
 
رييس پليس استان يزد در ادامه با اشاره به اينكه اعتياد سر منشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف جنسي، نزاع‌هاي خانوادگي و ... است ، گفت: دشمنان ايران اسلامي قصد دارند با وارد کردن مواد مخدر به کشور، قشر جوان ما که همان آينده سازان کشور هستند را تخريب کنند که در اين زمينه پليس با تمام توان ،نقشه هاي شوم آنان را خنثي و در اين راه تا نابودي کامل آنان طرح هاي خود را به اجراي خواهد گذاشت.
 
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با بيان اينكه خانواده مهمترين نقش در پيشگيري از اعتياد دارد گفت: خانواده ها مي بايست در فرزندان خود اين باور را ايجاد كنند كه «براي شاد زيستن نيازي به مصرف موادمخدر نيست» و «شادي كاذب مواد مخدر، به سرعت جاي خود را به غم و اندوه خواهد داد».

برچسب ها: کشف ، تریاک ، حشیش ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار