مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان از افتخار آفرینی و کسب مقام توسط محققان و دانشجویان این دانشگاه در سومین رقابت های ملی فناوری نانو در کشورخبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سید فرید خلیفه لو افزود : در سومین رقابت های ملی فناوری نانو که با حضور نهاد های ترویجی و مسئولان ستاد توسعه فناوری نانو در دانشگاه امیر کبیر تهران برگزار شد محققان استان توانستند از میان برگزیدگان این مسابقات مقام های قابل توجهی به خود اختصاص دهند.

وی افزود: از ميان تعداد 10نفر برگزيدگان این رقابت ها امير حسين مهدي زاده دانشجوي كارشناسي ارشد مهندسي نانو مواد از دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه اول را به خود اختصاص داد و عليرضا پيماني فروشاني دانشجوي كارشناسي ارشد مهندسي شيمي گرايش طراحي فرايند نیز توانست رتبه دهم این دوره را ابه نام خود به ثبت برساند.

وی گفت: از میان مدرسان برتر در این رشته نیز شفيعي آفاراني،عبدالرضا صميمي و طاهره فنايي شيخ الاسلامي از اساتید این دانشگاه توانستند رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند.

خلیفه لو اظهار داشت: از بین نهادهاي ترويجي در رشته فناوری نانو نیز پژوهشكده فناوري نانو در دانشگاه سيستان و بلوچستان موفق شد رتبه پنجم این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: مسابقات دانشجویی فناوری نانو هر ساله در گستره ملی، توسط کارگروه ترویج آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر ازعلاقمندان این فناوری برگزار می شو که دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز یکی از مدعیان این دوره از رقابت ها بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.