رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را به رؤساي مجالس كشورهاي مسلمان تبريك گفت.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، "علي لاريجاني" رئيس مجلس شوراي اسلامي به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان پيامي را براي رؤساي مجالس كشورهاي مسلمان صادر كرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليکم و رحمةالله و برکاته

خرسندم فرارسيدن موسم سرشار از رحمت و برکت، ماه مبارک رمضان را به جنابعالي و همکاران محترم‌تان تبريک گويم.

در اين ميعاد نوراني، مردان و زنان مسلمان در پهنه وسيع جهان اسلام با هر رنگ، نژاد، قوم و مذهبي به دعوت خداي بزرگشان به پرهيزکاري و رستگاري لبيک گفته، خود را در معرض فيض عظيم الهي قرار مي‌دهند.

رمضان همچنين فرصت ارزشمندي براي تعمق و تامل در مسائل مهم امت اسلامي مي‌باشد.

نگاهي گذرا به حوادث کنوني دنياي اسلام به روشني دست دشمنان امت اسلامي را در فتنه‌انگيزي و اختلاف‌افکني ميان پيروان مذاهب اسلامي، آشکار مي‌كند؛ فتنه‌اي که دامن‌زدن به آن بيش از همه به نفع صهيونيست‌هاي زخم خورده از جوانان مومن و مسلمان است.

دشمنان آشفته و پريشان از موج اسلام‌خواهي، عدالت‌جويي و بيداري ملت‌هاي مسلمان، درصددند به نام اسلام و مسلماني پيروان اين دين مبين را به جان هم انداخته و با القاي توهم شيعه‌هراسي و سني‌هراسي بذر تفرقه، اختلاف و برادرکشي را ميان برادران مسلمان بيفشانند تا از اين آتش و آشوب مهمترين مسئله جهان اسلام يعني غصب سرزمين فلسطين و قدس شريف و محنت، آوارگي و مظلوميت يک ملت به فراموشي سپرده شود.

اينجانب با اعتقاد راسخ به اينکه در برهه کنوني تقويت وحدت و همبستگي و تحکيم روحيه برادري مهمترين نياز و ضرورت جهان اسلام مي‌باشد، بر آمادگي پارلماني اسلامي ايران براي گسترش و توسعه همکاري‌ها و مراودات برادرانه في‌مابين تاکيد مي‌نمايم.

با اغتنام از فرصت سربلندي و سرافرازي روزافزون جنابعالي را از خداوند منان خواستارم.

علي لاريجاني

رئيس مجلس شوراي اسلامي جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام/
برچسب ها: دشمنان ، آشفته ، پریشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار