نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسجد به عنوان یک فضای معنوی، با ارزش و مقدس حیات طیبه جوانان ما را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی دیروز در مراسم افتتاح مسجد قائم اردبیل اظهار داشت: هر چقدر بتوانیم بنیه نسل جوان و نوجوان را با برنامه‌های معنوی و ارزشمند تقویت کنیم به همان نسبت قادر خواهیم بود آنها را در برابر هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان مصونیت ببخشیم.

وی نزدیکی ماه مبارک رمضان و ضرورت حضور مومنان به ویژه جوانان را در محافل عبادی، قرآنی و مذهبی یادآور شد و عنوان کرد: ترغیب جوانان به مساجد و محافل معنوی بسیار با ارزش است و باید قدر این ظرفیت عظیم را بدانیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری مسجد قائم به دست مبارک آیت‌الله مروج و محمود احمدی‌نژاد در دوران مسئولیت استانداری اردبیل افزود: قطعاً این بزرگان از ثمرات و دستاوردهای این حرکت‌ عظیم که فضایی معنوی، پاک و طیب فراهم شده تا نسل آینده تربیتی صحیح و اسلامی داشته باشند بهره خواهند برد.

سیدحاتمی مسجد را کانون اتحاد و انسجام برشمرد و ادامه داد: در این کانون تربیتی و اصلاح باید بهترین آموزه‌های دینی و ارزشی به نسل آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه امروز خیرین با انجام کارهای مبارک سعی در حفظ حسنات و ارزش‌های معنوی و عبادی دارند، تصریح کرد: قطعاً انسان‌های شریف و ارزشمندی که تمام هستی خود را در راه خیر و ساخت مجموعه‌های فرهنگی، ارزشی و ماندگار صرف کرده‌اند سرمنشأ حرکت تحولی و باقیات‌صالحات حقیقی خواهند بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین بیان داشت: ما امروز نتیجه کارهای انسان‌های خیر‌خواه و خیر‌اندیش را در تمامی شئون زندگی خود می‌بینیم و یقین داریم که بهره‌‌گیری از این ظرفیت جامعه ما را در مسیر تعالی، رشد و تحول قرار خواهد داد.

سیدحاتمی در ادامه با اعلام اینکه هموطنانمان باید در کارهای خداپسندانه نظیر ساخت مسجد پیش‌قدم شوند، یادآور شد: امام راحل از آن جهت تاکید می‌کردند که سنگرها را خالی نکنید چرا که سنگر مسجد، سنگر دشمن‌شکنی است که قطعاً مستکبران روزگار با دیدن عظمت آن خوار شده و دوستداران اسلام و انقلاب نیز خوشحال می‌شوند/س.

برچسب ها: اردبیل ، مسجد ، حیات ، طیبه ، جوانان ، ما ، را ، رقم ، می ، زند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.