رئیس کمیته خودروهای دو دیفرانسیل گفت: در این دوره مسابقات بین المللی خودروهای دو دیفرانیسل با وجود کشورهای خاور میانه، ایران توانست بالاترین مقام ها را کسب کند.


خرم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: این دوره مسابقات مردمی چهارمین بار برگزار شد و برای اولین بار درسال 92 در مازندران به پایان رسید.

 کشورهایی که در این دوره مسابقات حضور داشتند شامل ترکیه، ارمنستان، گرجستان، روسیه، اوکراین، و شهرهای منتخب کشوری بودند که شکور ترکیه خودرویی وارد ایران نکردند و در این مسابقه حضور نداشتند.

وی در ادامه گفت: در این مسابقه پنج خودرو از کشورهای مهمان و 8 خودرو از تیم منتخب کشور و 15 خودرو از  مازندران در این مسابقه شرکت داشتند.
 وی تاکید کرد:  به جرات می توان گفت این رقابت از سنگین ترین مسابقاتی بود که در سطح کشور برگزار می شود به طوری که تعدادی از رانندگان به دلیل شرایط نامناسب از ادامه آن صرفه نظر می کردند و عده ای هم که در مسابقه حضور داشتند نتوانستند از خط پایان عبور کنند.
 
خرم پور در خصوص نتایج این مسابقه ادامه داد: در کلاس 4 سیلندر انژکتور عظیم اسماعیلی از سیستان و بلوچستان ، پرویز شد بخش سیستان و بلوچستان و سید جلال پور ابراهیمی از تهران به ترتیب مقام اول و دوم و سوم را کسب کردند.

 در کلاس 6 سیلندر انژکتور:  آریا یگانگی از مازندران، صادق فاطمی از کرمانشاه و قربانعلی داوودی از کرالدشت به ترتیب به مقام اول و دوم و سوم کسب کردند.

در کلاس 8 سیلندر ، مهران سلطانی از تهران،‌آتاش پتاسا از ارمنستان و رحیم سرپولکی از تهران به این مقام ها دست یافتند.

 خرم پور در پایان  اظهار داشت:  لازم به ذکر است که در این مسابقات دو شرکت کننده خانم داشتیم به نام های بیتا امین کاظمی و ژاله صادق که دو ماشین پاژن به آنها تعلق گرفت اما متاسفانه خانم کاظمی به علت مشکل فنی ماشین به خط پایان نرسید اما خانم صادق در قسمت 8 سیلندر آزاد مقام چهارم را کسب کردند./آق
برچسب ها: خودرو ، مازندران ، تعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار