رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: پارک موزه استان سمنان دومین پارک موزه بزرگ کشور پس از استان همدان است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان سردار سرتیپ ˈبهمن کارگرˈ در آئین معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان، اظهار داشت: باغ موزه استان تهران و پارک موزه بزرگ استان همدان در حال حاضر فعال هستند.

وی ادامه داد: پارک موزه استان سمنان نیز به عنوان دومین پارک موزه بزرگ ملی کشور در حال تکمیل است که امیدواریم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: در برخی استانها مانند خراسان رضوی و ایلام نیز کار مقدماتی ایجاد پارک موزه دفاع مقدس، در حد تامین زمین، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و زنده است، خاطرنشان کرد: چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور و فعالیت در دوران دفاع مقدس را افتخاری برای خود می دانستند که نشان دهنده تاثیر ارزشهای دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور ایجاد پارک موزه در استانها را گامی در احداث یک مرکز فرهنگی قوی دانست و از مسوولان استانی خواست در اتمام این پروژه ها اهتمام داشته باشند./س

برچسب ها: پارک ، موزه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.