با وجود تلاش‎های گسترده و وسیع اصحاب رسانه و رسالت سنگین این قشر زحمتکش باز هم کم‎لطفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شامل حال خبرنگاران شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) شب گذشته در سالن امام خمینی (ره) گرگان با حضور جوانان، نخبگان، نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم یکی از برگزارکنندگان جشنواره در خصوص عدم معرفی خبرنگار برتر در حوزه رسانه‎های مکتوب گفت که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دو سهمیه داشت و ظاهراً این لطف شامل حال خبرنگاران نشده است.

 

با وجود اعلام مراسم در ساعت 19 اما باز هم این برنامه با تأخیر برگزار شد و گویی ارزش زمان در جشنواره‎ای که به پاس قدردانی از برترین‎ها برگزار شده بود نیز به فراموشی سپرده شد و این تأخیر طولانی با پخش موسیقی ادامه یافت تا شاهد آغازین لحظات برگزاری مراسم باشیم.

به گفته برخی خبرنگاران حاضر در این مراسم اگر «جشنواره وقت‎شناسی» نیز برای مسئولان و برگزارکنندگان گذاشته شود شاید دیگر شاهد این‌گونه تعلل‎ها در برگزاری برنامه‎ها نباشیم و اجرای این ایده بتواند رقابت تنگاتنگی برای برنامه‎های این‌چنینی ایجاد کند و مدعوین به‌ویژه خبرنگاران از برگزاری برنامه‎های منظم دلگرم شوند.

یکی از نکات جالب توجه این جشنواره، سخنرانی کوتاه میزبان آن و تنها سخنران مجلس یعنی قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان بود که در 10 دقیقه سخنان خود را با تقدیر و تشکر از جوانان نخبه گلستانی به پایان رساند.

بعد از معرفی جوانان برتر و ارائه لوح سپاس، تندیس و اهدای کارت هدیه که با نماد کلید تزیین شده بود، آخرین جوان برتر که یک خواننده گلستانی معرفی شد مورد تشویق مدعوین نیز قرار گرفت.

محسن یاحقی هنرمند و خواننده گلستانی به عنوان خواننده افتخاری در این جشنواره یکی از کارهای خود را برای مدعوین عرضه کرد.

یکی از برنامه‎های جالب و دیدنی این جشنواره اجرای هنرنمایی علی لشکری مرد حنجره طلایی کشور بود که میکروفن‎ها این‌بار هم کم آورند و دقایقی کوتاه پس از نقص فنی، برنامه دنبال شد و این هنرمند تقلید صدای کشورمان در ابتدا به ترسیم حال و هوای عملیات دفاع مقدس پرداخت و به شیوه‎ای زیبا دوران جنگ را در اذهان مردم ثبت کرد و لحظاتی مدعوین را مبهوت خود کرد.

اسپانسرهای تبلیغاتی نیز در گوشه گوشه این جشنواره خودنمایی می‎کرد.

در این جشنواره 45 نفر از نخبگان گلستانی مورد تجلیل قرار گرفتند و محسن یاحقی در کنار دیگر جوانان برتر با حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری و عیسی امامی نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عکس یادگاری گرفتند.

جشنواره حضرت علی‎اکبر با حضور پاشا مدیرکل ورزش و جوانان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم، علی کلاتی و میقانی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد./ج1

برچسب ها: مکتوب ، نخبه ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.