رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده دولتی قوی و متناسب با نیازهای کشور باشد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علي لاریجانی امروز در مراسم بهره‌برداری از خط تولید و آغاز طرح توسعه کارخانه فرآورده‌های لبنی اتسا (وابسته به ایتام) در قم گفت: با توجه به اینکه دو حوزه اقتصاد و شرایط بین‌المللی از اهمیت بالایی برای ایران برخوردارند، بنابراین دولت آینده باید به آنها توجه جدی‌تری داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات ریاست جمهوری با سرافرازی کامل انجام شد و امیدواریم دولت آینده دولتی قوی و متوجه به نیازهای کشور باشد.

لاریجانی ادامه داد: هر چند دشمنان نظام در ظاهر از انتخابات ایران ابراز خشنودی کردند اما باید اذعان کرد آنها به هیچ عنوان اصل نظام را قبول ندارند که تحریم‌های اخیر آنان این امر را اثبات می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی چشم‌انداز آینده کشور را روشن دانست و تصريح کرد: آینده کشور در گرو توجه به اقتصاد و باروری آن است و این امر با رونق تولید حاصل خواهد شد، چراکه بی‌توجهی به تولید زیان‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است.

لاریجانی با بیان اینکه امکانات صنعتی و تولیدی باید در قم رشد و توسعه یابند، تأکید کرد: قم نیاز به تحولات صنعتی و کشاورزی دارد و در این راستا یک بسته اقتصادی در بودجه امسال برای توسعه این شهر و دیگر نقاط کشور پیش‌بینی شده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار