رئیس فدراسیون فوتبال در نشست جمعیت حامیان هواداران فوتبال گفت: بخشی از فدراسیون فوتبال را جمعیت حامیان هواداران تشکیل می دهد و من این جمعیت را بیشتر صحنه های فوتبال به ویژه در مسابقات حس می کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان-رئیس فدراسیون در دیدار با مسئولین جمعیت حامیان هوادار گفت: این جمعیت در بازیهای تیم ملی، باشگاهی به ویژه در مسابقات حساس تیم ملی وظایف خود را به خوبی و به نحو احسن انجام می دهد و همکاری خوب و صمیمانه ای با کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال دارد. به همین علت فدراسیون فوتبال از این جمعیت حمایت می کند.

وی افزود: مردم به فوتبال اهمیت می دهند و این رشته ورزشی مورد علاقه و خواسته مردم است که ما به عنوان مسئولین فوتبال باید به خوبی وظایف خود را انجام بدهیم تا فوتبال پیشرفت کند.

در ادامه نشست محمد رضا تهرانی –رئیس هیات مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال ضمن تبریک صعود تاریخی و غرور آفرین تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام فرمودند.مردم در روز جمعه 24 خرداد با حضور در پای صندوق های رای حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند و جشن ملی برپا کردند و درست سه روز بعد شادی مردم با درخشش و پیروزی تیم ملی فوتبال بر کره جنوبی آن هم در خانه حریف همراه شد تا این شادی کامل و به اوج خود برسد.به همین منظور مقام معظم رهبری در پیام تبریکی فرمودند "پیروزی تیم ملی فوتبال مردم را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم-خسته نباشید."
 
وی در ادامه افزود: این شادی به خودی خود به وجود نیامد بلکه برنامه ریزی خوب فدراسیون فوتبال، صبر و تحمل و بردباری رئیس فدراسیون، درایت دبیر کل عنوان سرپرست تیم ملی، درخشش غیرت بازیکنان، هوشمندی سرمربی، حمایت مردم و رسانه های گروهی باعث شد تا مردم علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه، سرازپا نشناسند و با شور و شعف در اقصی نقاط کشور به خیابانها بیایند و به جشن و پایکوبی بپردازند.

تهرانی در ادامه گفت: مردم باز هم به چنین جشن ها و شادیها نیاز دارند که امیدواریم با تلاش و بازیهای خوبی که ملی پوشان در جام جهانی انجام می دهند این فرصت باز هم در اخیتار مردم قرار گیرد.

در ادامه این جلسه سیدرسول امین جواهری مدیرعامل ، عباس ابزارچی نایب رئیس هیات مدیره و محمدباقر اصفهانی خزانه دار جمعیت مطالبی پیرامون برنامه ها، فعالیت ها، وظایف و توسعه همیاران هوادار و همیار فرهنگی ، مشکلات و بودجه جمعیت حامیان هواداران بیان داشتند.
 

در پایان مسئولین جمعیت به نمایندگی از اعضای این جمعیت لوح یادبودی به کفاشیان و محمدنبی اهدا کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه که عصر روز گذشته در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون به همراه محمدرضا تهرانی-رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ برت، سیدرسول امین جواهری مدیرعامل ، عباس ابزارچی نایب رئیس هیات مدیره و محمدباقر اصفهانی خزانه دار جمعیت حامیان هوادار حضور داشتند./زر
برچسب ها: فوتبال ، کفاشیان ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار