در بيانيه پاياني دهمين همايش معاونين آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در واحد زنجان بر افزايش سهم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامي در تكميل چرخه فناوري و ايجاد اشتغال تأكيد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دهمين همايش معاونين آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در واحد زنجان با قرائت بيانيه اي به كار خود پايان داد.


متن بيانيه به شرح زير است:
با سلام به پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر(عج) و درود به روان پاك و مطهر حضرت امام راحل(ره) و شهداي عظيم الشان ميهن اسلامي و طلب طول عمر با عزت و سلامتي براي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، آرزوي موفقيت براي تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري السامي بوي‍ژه رييس جمهور منتخب را از درگاه ايزاد منان مسئلت مي نماييم.
ضمن عرض تبريك به مناسبت تحقق حماسه سياسي در بيست و چهارم خردادماه و خنثي سازي دسيسه هاي استكبار جهاني، تحقق حماسه اقتصادي را براي ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي آرزو منديم.
دهمين همايش معاونين آموزشي واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي براي هم انديشي و مشاركت در جهت پيشبرد اهداف آموزشي دانشگاه و استفاده از خردجمعي در تصميم گيري هاي با حضور معاون آموزشي دانشگاه و مدعوين محترم در روزهاي 12 و 13 تيرماه سال 1392 در واحد زنجان تشكيل و بيانيه اي مشتمل بر موارد زير به تصويب همه حاضران رسيد.
1- باتوجه به فرمايشات مقام عظماي ولايت مبني بر تحقق حماسيه سياسي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و مشاركت بي نظير مردم درخلق اين حماسه تاريخي، شركت كنندگان در اين هماييش لازم مي دانند ضمن عرض تبريك به مناسبت اين پيروزي بزرگ ازتمامي مردم حماسه ساز و دست اندركاران برگزاري انتخابات تشكر و قدرداني نمايند.
2- شركت كنندگان در اين همايش انتخابات شكوهمند را مقدمه اي در جهت تحقق حماسه اقتصادي دانسته، ضمن قدرداني از تلاش هاي دولت خدمتگزار و تبريك به رييس جمهور منتخب حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني، دانشگاه آزاد اسلامي اعلام مي دارد براي سربلندي ايران اسلامي تمام توان و تدبير خود را براي پيشبرد برنامه هاي ايشان به كار خواهد گرفت.
3- شركت كنندگان در اين همايش از تلاش هاي رياست محترم دانشگاه در ارائه برنامه ها و تاكيدات ايشان در ارتقا كيفي آموزشي با ملحوظ نمودن اهداف فرهنگي براي حفظ شان و منزلت اعضاي هيات علمي تشكر و قدرداني مي نمايند.
4- شركت كنندگان در اين همايش در راستاي توسعه هدفمند آموزش عالي و تبديل علم به فناوري بر تدوين و بازنگري برنامه هاي درسي متناسب با نيازهاي اساسي كشور تاكيد كرده و از عموم تصميم گيران و اعضا هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي درخواست مي نمايند كه با تلاش هاي جهادي و تخصصي خود در رسيدن به اين امر مهم فعاليت نمايند.
5- با توجه به اعمال تحريم هاي سنگين عليه جمهوري اسلامي ايران و تقاضاي اجتماعي روز افزون در تاسيس رشته هاي كاربردي، علوم جديد و تحصيلات تكميلي شركت كنندگان بر ايجاد ظرفيت هاي جديد پذيرش دانشجو در تمامي مقاطع تحصيلي خصوصا تحصيلات تكميلي تاكيد كرده و تلاش خواهند نمود تا زمينه تحصيل علاقمندان آموزش عالي دررشته هاي مورد علاقه مبتني بر رفع نيازهاي كشور را فراهم آورند.
6- شركت كنندگان متعهد مي شوند در راستاي افزايش سهم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامي درتكميل چرخه فناوري و ايجاد اشتغال، به تعامل گسترده با دستگاه هاي اجرايي كشور از يك سو و توانمند سازي دانشجويان و هدايت استعدادهاي آنان به سمت رفع نيازهاي واقعي كشور از سوي ديگر اهتمام ورزند.
7- شركت كنندگان در اين همايش مراتب قدرداني خود را از ديدگاه ها و برنامه هاي حوزه معاونت آموزشي دانشگاه اعلام نموده و تمام تلاش خود را براي عملياتي كردن اين برنامه ها به كار خواهند گرفت و همچنين متعهد مي شوند براي انجام انجام موفقيت آميز تمامي برنامه ها از جمله تحقق طرح جامع آموزشي، تدوين و بازنگري برنامه هاي درسي با تامين منابع درسي، تدوين و اجراي دوره هاي آموزشي كوتاه مدت تخصصي، جذب، بورس و ارتقا اعضاي هيات علمي، ارزيابي و رتبه بندي واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه و رسيدگي جدي و اصولي به درخواست ها و مشكلات دانشجويان و اعضاي هيات علمي تلاش خود را به كار گيرند.
8- در پايان، شركت كنندگان در اين همايش، از رياست محترم، دبيروكاركنان دبيرخانه منطقه بيست و از رييس محترم دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان، معاونين، مديران و همكاران خدوم ايشان به خاطر ميزباني گرم و صميمانه سپاسگزاري نموده، عزت و سربلندي روزافزون اين عزيزان و پيشرفت مستمر واحدها ومراكز دانشگاهي را براي تحقق برنامه هاي توسعه آموزش عالي مسئلت مي نمايند.
برچسب ها: اشتغال ، دانشگاه ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار