زمان مصاحبه چهار گرايش رشته حقوق دوره دكتري تخصصي (PHD) دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد. .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: زمان مصاحبه چهار گرايش حقوق عمومي، حقوق بين الملل، حقوق كيفري و حقوق خصوصي اعلام شد، لذا دعوت شدگان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net نسبت به زمان و مكان مصاحبه خود اطلاع به دست آورند.

اقبالي در ادامه گفت: حضور در زمان تعيين شده براي مصاحبه الزامي است و اگر دعوت شدگان در زمان اعلام شده به مكان هاي موردنظر مراجعه نكنند، فرصت خود را از دست خواهند داد.

رئيس مركز آزمون درخصوص مدارك مورد نياز گفت: مصاحبه شوندگان با آزمون باید همه سوابق علمی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف خود را به ضمیمه ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد به همراه داشته باشند. 

وی در خصوص دعوت شدگان بدون آزمون گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید همه سوابق علمی و پژوهشی خود  به علاوه مدرک ارشد، ریز نمرات و همچنین تصویر صفحه  اول شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را به همراه داشته باشند. 

اقـبـالـي در پـايـان تـوصيه كـرد: مـتقاضيان اگـر بـا سـؤال يـا ابـهامـي مـواجـه شـدنـد، مـي تـوانند از طـريـق  سـايـت
  www.pubr-azmoon.com      سؤال  خود  را  مطرح  يا  به  آدرس porsesh@azmoon.net  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند
برچسب ها: دانشگاه ، حقوق ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار