عضو شوراي هماهنگي اصلاحات گفت: دغدغه طرح انتصاب زنان در پست‌هاي مديريتي موضوع اصلي براي زنان نيست لذا دولت‌ها بايد آنچه که موقعيت زنان را در جامعه تضعيف مي‌کند و مشکلاتشان را فراتر از مردان رقم مي‌زند، توجه كنند.

"ژاله فرامرزيان" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، انتظارات بانوان از دولت تدبير و اميد را مشابه انتظار کل جامعه دانست و اظهار داشت: مطالبه بانوان از دولت يازدهم مانند همه  مردم جامعه  اولويت‌هايي نظير حل مشکلات مردم در حوزه بين‌الملل، اقتصادي، آزادي‌هاي موجود در قانون اساسي است.

عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با بيان اينکه نقش زنان در مشارکت عمومي مشابه مردان است، تصريح كرد: زنان هم‌پاي مردان در جامعه حضور دارند اما در زمان استفاده از توانمندي‌ها و رعايت حقوق و تصويب مصوباتي که به نحوي پاسخگوي دغدغه‌ها و مسائل آن‌هاست در درجه دوم قرار مي‌گيرند که اميدوارم همانطور که از اين قشر انتظار مي‌رود حضور و کمک در جامعه براي گذر و حرکت به سمت توسعه و پايداري داشته باشند دولتها نيز  توجه لازم را به اين قشر داشته باشند.

وي  با اشاره به نقش زنان در ادامه تاکيد کرد: اگر جامعه زنان فرهيخته و توانمند فارغ از دغدغه باشد به تبع آن خانواده‌اي به دور از مشکلات و فرزنداني با تربيت مناسب پرورش مي‌يابند و آينده کشور آينده‌اي قابل اعتماد و تضمين شده خواهد بود.

فرامرزيان با اشاره به تلاش دولت‌ها براي انتصاب زنان در پست‌هاي مديريتي اظهار داشت: دغدغه طرح انتصاب زنان در پست‌هاي مديريتي موضوع اصلي براي زنان نيست لذا دولت‌ها بايد آنچه که موقعيت زنان را در جامعه تضعيف مي‌کند و مشکلاتشان را فراتر از مردان رقم مي‌زنند توجه كنند.

وي همچنين اظهار داشت: دولت‌ها بايد مکانيزمي را فعال کنند که مجموع مصوبات، قانون، رويه اجرايي و پيگيري مسائل منجر به رفع تبعيض‌ بين زنان و مردان در جامعه باشد.

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات مطالبات بانوان را از دولت تدبير و اميد اينگونه مطرح كرد: برنامه ريزي دقيق و منسجم در ارتباط با توانمندسازي زنان بايد در دولت يازدهم  صورت گيرد به نحوي که زنان از طريق دريافت‌ها و آموزش‌هاي لازم در جريان اتفاقات جامعه قرار گيرند تا بتوانند متناسب با جريانات حاکم حرکت کنند.

وي خاطر نشان کرد: عقب افتادن زنان از جريانات جامعه سبب عدم تعامل بين مرد و زن، مادر و فرزند و اعضاي خانواده مي‌شود که عدم اين تعادل مي‌تواند تغييرات اساسي را در جامعه به وجود آورد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار