سمينار آشنايي با بورس انرژي و چشم انداز آتي توسط شرکت توزيع نيروي برق تبريز برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق تبريز با اشاره به راه اندازي بورس انرژي و رقابتي شدن بازار برق در آينده نزديک،محور هاي اين سمينار را آشنايي با انواع بورس، نحوه حضور شرکت ها در بورس انرژي،بررسي حضور صنايع بزرگ در بورس انرژي و اثرات بورس انرژي در خريد و فروش انرژي و صورتحساب هاي برق عنوان کرد.

ميلاني با تاکيد بر تجديد ساختار و خصوصي سازي صنعت برق و استقلال شرکت هاي توزيع افزود: آشنايي توليد کنندگان انرژي،شرکت هاي توزيع و صنايع بزرگ با بورس انرژي باعث رقابتي شدن بازار برق خواهد شد.

وي بورس انرژي را موجب افزايش سرمايه گذاري در صنعت برق و در نتيجه اعتلاي اين صنعت عنوان کرد و افزود: برگزاري چنين همايش هايي موجب آشنايي بيشتر دست اندرکاران با بورس انرژي شده و زمينه را براي اين امر مهم فراهم مي نمايد.

وي حداقل شدن تصدي گري دولت در اجراي سياست هاي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي را عامل رشد و پيشرفت کشور در همه زمينه ها عنوان کرد و اظهار داشت: انحصار در زنجيره تامين انرژي برق در فضاي تجديد ساختار يافته و خصوصي سازي شده صنعت برق به حداقل خواهد رسيد.

روشن ميلاني با بيان اين مطلب که دفتر بازار برق شرکت توزيع نيروي برق تبريز از سال86 با هدف پيش بيني و خريد انرژي مورد نياز کلانشهر تبريز شروع به کار نموده است، افزود: ماهيت بازار برق، خريد و فروش رقابتي برق مي باشد که در آينده نزديک مقداري از انرژي مورد نياز از طريق بورس انرژي تامين خواهد شد.

گفتني است :سمينار آشنايي با بورس انرژي و چشم انداز آتي 17 تيرماه سال جاري با حضور بيش از 15 شرکت شامل شرکت هاي توزيع برق،شرکت هاي برق منطقه اي، شرکت هاي توليد برق و تعدادي از صنايع بزرگ در محل سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق تبريز برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: برگزاری ، سمینار ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.