مدير روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرج از برگزاري 15 دوره آموزشي طي سه ماهه نخست سال جاري از سوي واحد آموزش اين سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛حميدرضا عسگري با اشاره به برگزاري عملكرد سه ماهه واحد آموزشي سازمان اظهار داشت: تقويم برگزاري كارگاه هاي آموزش شهروندي با هدف ارائه اطلاعات به روز و تخصصي در حوزه هاي مختلف فضاي سبز، باغباني و گل و گياه از سوي اين واحد تهيه و تدوين شد.
وي افزود: براساس تقويم آموزشي، طي سه ماهه نخست سال جاري دوره هاي كاشت سبزي در منازل، آشنايي با ابزار و ادوات باغباني، بازديد از باغ لاله هاي گچسر، چگونه محيط زيست بهتري داشته باشيم، آشنايي با خاك مناسب فضاي سبز، آشنايي با گل هاي فصلي و نحوه نگهداي آنها در محل سازمان و پارك هاي مختلف سطح شهر برگزار شد.
عسگري در ادامه به برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه پرسنل و نيز حضور كارشناسان اين حوزه در دوره هاي آموزشي برون سازماني اشاره و عنوان كرد: كارگاه آموزشي جنگلداري شهري در مشهد و مديريت آبياري در فضاي سبز شهري در اصفهان از جمله اين دوره ها بودند كه كارشناسان اين سازمان در آن حضور يافتند.
وي در پايان با تأكيد بر اجراي طرح حمايت از پايان نامه ها در كرج خاطر نشان كرد: حمايت از پايان نامه هاي دانشجويان با موضوعات مرتبط با فضاي سبز از اولويت هاي ديگر اين حوزه است كه در اين زمينه تاكنون مكاتبات لازم با دانشگاه هاي شهر به منظور جلب و جذب پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري در موضوعات كاربردي فضاي سبز انجام شده است./جم
برچسب ها: کارگاه ، آموزشی ، فضای سبز ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.