شعر دوست:

روابط با "تاجیکستان" از اهمیت خاصی برخوردار است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در "تاجیکستان" گفت: مناسبات و روابط میان ایران و" تاجیکستان" با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی میان مردم دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است .

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ،سفیر جمهوری اسلامی ایران در "تاجیکستان"گفت: مناسبات و روابط میان ایران و "تاجیکستان "با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی میان مردم دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است .

 شعردوست به روابط خویشاوندی دو کشور اشاره و تصريح كرد : با توجه به اهمیت روابط ، ما به عنوان نمایندگان ایران باید در تحکیم و تقویت روابط با "تاجیکستان "به نحواحسن تلاش کنیم .
 
وی گفت: قرابت و پیوند دیرینه فرهنگی، دینی و تاریخی میان ملت‌های این دو کشور، بستری مناسب برای توسعه و تعمیق روابط دو جانبه در زمینه‌های مختلف است.

شعر دوست اظهار داشت: رسانه‌ها باید بیشتر از دیگر نهادها در انجام این رسالت کوشا باشند و با انعکاس فرهنگ غنی دو کشور در نزدیک کردن بیش از پیش دو ملت تلاش کنند.

سفیر ایران ، رسانه‌ها را از مسائلی که به روابط دو کشور لطمه می‌زند برحذر داشت و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که روز بروز دو ملت هم‌نژاد ، همزبان و هم‌فرهنگ بهم نزدیک شوند.

انتهاي پيام/
 
منبع: ايرنا

برچسب ها: تاجیکستان ، روابط ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار