رئيس شواري اصناف کشور وجود صفهاي طولاني در مقابل غرفه‌هاي نمايشگاه طرح ضيافت را نشان دهنده استقبال گسترده مردم دانست.

قاسم نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبني بر علت وجود صفهاي طولاني نمايشگاه طرح ضيافت به ويژه نمايشگاه مصلي گفت: وجود صفهاي طولاني در نمايشگاه طرح ضيافت به معناي اسقتبال مردم است.

وي افزود: به دليل آنکه عرضه کالاهاي اساسي به ويژه مرغ و برنج با قيمتهاي مناسب در نمايشگاه طرح ضيافت صورت مي‌گيرد مردم براي تامين نياز خود در ماه رمضان به نمايشگاه‌ها مراجعه مي‌کنند که اين امر سبب ازدحام بالا در نمايشگاه‌هاي طرح ضيافت شده است.

وي با تاکيد بر اينکه در نمايشگاه طرح ضيافت عرضه کالاها بسيار بيشتر از ميزان تقاضا است اظهار داشت: کليه کالاهاي اساسي در نمايشگاه طرح ضيافت در مقادير نامحدود به مردم عرضه مي‌شود و در اين زمينه هيچ کمبودي وجود ندارد.

فراهاني با توصيه به مردم در خصوص قيمتهاي مصوب کالاهاي اساسي در نمايشگاه طرح ضيافت گفت: مردم در هنگام خريد کالاي مورد نياز خود حتما به قيمتهاي کارشناسي پلمپ شده که هر غرفه دار موظف است آن را بر سر در غرفه خود نصب کند توجه کنند و نياز خود را براساس قيمتهاي تعيين شده خريداري کنند.

رئيس شوراي اصناف کشور به شلوغي و ازدحام نمايشگاه طرح ضيافت در مصلي اشاره کرد و گفت: به دليل انکه نمايشگاه مصلي تقريب در مرکز شهر و در مسير پر تردد است به همين خاطر ميزان شغلي و ازدحان در آن نمايشگاه از ساير نمايشگاه هاي ديگر بيشتر است.

وي ادامه داد: در تمامي نمايشگاه طرح ضيافت مزان مراجعه بسيار بالا است ولي از انجاي که عرضه بيشتر از تقاضا است هيچ کمبودي در تامين کالاهاي اساسي مردم در اين نمايشگاه ها وجود ندارد.

رئيس شواري اصناف کشور با اشاره به کمبود خودپرداز در سطح نمايشگاه هاي طرح ضيافت تصريح کرد: مشکل کمبود امکانات در نمايشگاه‌ها مسئله اي است که قريب به 5 سال است که از طريق شواري اصناف و اتحاديه ها به دولت مکاتبه شده است.

وي ادامه داد: ما از 5 سال پيش در نامه نگاري هاي متعدد به رياست جمهوري خواستارگرفتن زميني براي ساخت نمايشگاه هاي اين چنيني هستيم وي ادامه داد به طور مثال نمايشگاه مصلي به هيچ وجه امکانتان برگزاري نمايشگاه را ندارد و همين مسئله موجب شده تا در زمان برپايي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا مردم کمبود امکانتا رو به رو باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، ضیافت ، مصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار