فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان وبلوچستان گفت:امسال براساس تصمیمات اغاز شده و هماهنگی اعضای ستاد با تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان به پرونده متخلفان صنفی خارج از نوبت رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،علیرضا شهرکی افزود:در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بازرسان تعیین شده از دستگاههای اجرایی با همکاری و مشارکت مردم به متولیات تنظیم بازار کمک می کنند.

وی اظهار داشت:ایجاد ارامش در فضای روانی ماه مبارک رمضان ایجاد زمینه های لازم برای تامین نیاز های عمومی،پایش مستقیم بازار برای تامین و توزیع کالاهای اساسی کنترل بازا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از اهداف مهم و اولویت های ستاد تنظیم بازار محسوب میشوند.

وی بیان کرد:نظارت ویژه بر تامین و توزیع کالاهای اساسی در دستور کار مسئولان قرار دارد و بر همین اساس از تقلبات احتمالی افراد سودجو جلوگیری به عمل می ایدو نظارت ویژه ای بر تامین و توزیع کالاهای اساسی نظیر گوشت مرغ،گوشت قرمز،تخم مرغ ،خرما،شیرینی های مرسوم ماه مبارک رمضان،نان،لبنیات،شیر،پنیر،کره،خامه،برنج،روغن،شکر،سبزیجات و میوه انجام میگردد.

وی گفت:علاوه بر انجام کارهای بازرسی و نظارتی ،برپایی نمایشگاه ضیافت رمضان و توزیع سبد کالای ماه رمضان فرهنگیان و کارکنان دولت در دستور کار مسئولان قرار دارد./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.