رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی و بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهرداد حسین‌زاده شنبه شب در آیین برگزاری دوره‌های آموزشی اصلاح سبک زندگی در جم اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت ارائه می‌دهد که این خدمات در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی و بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی با امکانات و تجهیزات پیشرفته موجبات رضایت خاطر شهروندان شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی«سلامتی و اصلاح سبک زندگی» در شرکت پتروشیمی جم ابراز داشت: به منظور ارتقای سطح سلامتی پرسنل شرکت‌های پتروشیمی منطقه و بنا به درخواست شورای سلامت و مسئولان شرکت پتروشیمی جم و با همکاری مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی یک دوره کلاس آموزشی در ارتباط با سلامتی و اصلاح سبک زندگی توسط دکتر رضا حافظی از پزشکان بهداشت و درمان نفت بوشهر در پتروشیمی جم برگزار شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: مدرس این دوره، مفاهیمی چون تعریف سلامتی از دیدگاه WHO، فاکتورهای موثر بر سلامتی، تغذیه سالم – انسان سالم، چاقی و اضافه وزن با فشار خون و بیماری‌های قلبی – عروقی و نیز کبد چرب را برای شرکت کنندگان مورد بحث قرار داد.

مدرس این دوره نیز گفت: ارتقای سلامتی باعث افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و لزوم توجه سازمان‌ها به مقوله سلامت و اختصاص بودجه مناسب می‌شود.

رضا حافظی افزود: تلاش برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های این دوره‌های آموزشی است.

وی بر لزوم حمایت از کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این مجموعه تاکید کرد.
برچسب ها: عسلویه ، بوشهر ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.