سپاهانی ها برای جذب قاسم دهنوی به تيم خود، مدارک جدیدی را برای پرسپولیسی ها رو کردند، همچنين مي توانيد در زير ساير اخبار اين تيم را بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بازگشت قاسم دهنوی از تیم سپاهان به سرخپوشان هنوز مسأله این بازیکن میان 2 تیم نه تنها حل و فصل نشده بلکه دعوا بین این 2 باشگاه نیز شدت یافته است و سپاهانی ها برای آنکه حرف خود را به کرسی بنشانند و این بازیکن را در لیگ برتر سیزدهم به خدمت بگیرند مدارک جدیدی را مبنی بر پیوستن غيرقانونی دهنوی به سپاهان را رو کردند.

*خريد سهام پرسپوليس توسط پروين

گفتنی است، با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی در اوایل سال جاری تصویب کرد که 2 باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند گویا این مسئله موجبات اختلافات زیادی را به خصوص در میان پیشکسوتان پرسپولیس بوجود آورده و شایعاتی مبنی بر اینکه علی پروین قصد دارد با تعدادی از پیشکسوتان نزدیک خود سهام این باشگاه را خریداری کند نیز به گوش می رسد و همین مطلب باعث سرگیری اختلافات میان پیشکسوتان پرسپولیس شده است.

*نورمحمدي بدنبال مطالبات خود

شایان ذکر است، رضا نور محمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تمرین صبح امروز 15 مرداد به باشگاه رفت تا بتواند مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کند اما وی باز هم دست خالی از باشگاه خارج شده و به نظر می رسد که همچنان باید منتظر بماند تا شرایط لازم برای دریافت مطالبات وی فراهم شود.

*پرسپولیس به دنبال دیداری دوستانه

تیم پرسپولیس در صدد است که یک دیدار دوستانه دیگر را پس از بازی مقابل تراکتورسازی برگزار کند شاید حریف تدارکاتی سرخپوشان اینبار پولاد مردان فولاد مبارکه خوزستان باشند.

*بمباران لفظی شیرینی!

با توجه به اینکه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران طی چند روز آتی برگزار می شود بازیکنان پرسپولیس از سعید شیرینی سرپرست این باشگاه خواستند که به علت بد شانس بودن وی در مراسم قرعه کشی حاضر نشود تا سرخپوشان فصل سیزدهم لیگ برتر را با دیدارهای سبک تری آغاز کنند.

*سرخپوشان در پی حدادی فرد

مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران درصدد هستند تا حدادی فر را با توجه به اینکه هم اکنون با باشگاه ذوب آهن اصفهان تمدید قرارداد کرده را جذب نمایند تا جایی که مسئولان باشگاه سرخپوش پایتخت حتی مدارکی را آماده کرده اند تا در خصوص پیوستن این بازیکن به سرخپوشان ، تحویل کمیته انضباطی دهند.

*سرخپوشان درصدد مصاحبه ها ی جنجالی علیه فتح اله زاده!

بازیکنان پرسپولیس پس از ادعای فتح اله زاده مبین بر اینکه بازیکنان سرخپوش پایتخت در قراردادهای خود ماشین های گران قیمت و لوکس دریافت می کنند به شدت از صحبت های مدیر عامل آبی ها شاکی هستند زیرا آنها اعتقاد دارند که اگر استقلالی ها بی پول هستند چطور تدارک اردوهای خارج از کشور را فراهم می کنند و آنها در شهرهای ایران اردو می زنند به همین خاطر زیاد عجیب به نظر نمی رسد که اگر طی روزهای آینده بازیکنان پرسپولیس دست به انجام مصاحبه های جنجالی بر علیه فتح اله زاده بزنند.


 

برچسب ها: خصوصی ، دهنوی ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار