مدير عامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان گفت: ميثاقيان و مظلومي گزينه‌هاي ما براي هدايت آلومينيوم در فصل جديد هستند و از بين آنها يکي را انتخاب خواهيم کرد.

حسين جباري زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ميثاقيان و مظلومي که در گذشته هدايت آلومينيوم را بر هر عهده داشته‌اند، گزينه‌هاي ما براي هدايت تيم در فصل جديد هستند و تمام تلاش ما اين است که ظرف 48 ساعت آينده سرمربي جديد تيم را انتخاب و معرفي کنيم. به محض اينکه سرمربي تيم انتخاب شود، اردوهاي ما برگزار خواهد شد. اولين اردوي ما به مدت 10 روز در سرعين خواهد بود و بعد از 3 روز استراحت اردوي بعدي تيم را در تهران برگزار مي‌کنيم.

مدير عامل آلومينيوم هرمزگان در مورد هدف تيمش در فصل جديد گفت: هدف ما فقط و فقط برگشت به ليگ برتر است متاسفانه در فصل گذشته تمام بدشانسي‌ها براي ما بود و به ليگ يک سقوط کرديم اما امسال دوباره به ليگ برتر صعود  خواهيم کرد چون پتانسيل خوبي داريم و بچه‌ها هم انگيزه بالايي دارند و خواست مردم هرمزگان است که تيم به ليگ برتر برگردد.

جباري زاده در پايان گفت: مسئولان استان هرمزگان و شهر بندرعباس هم تمايل دارند تيم ما دوباره به ليگ برتر برگردد و در اين مدت از آلومينيوم هرمزگان حمايت کرده‌اند و اين حمايت‌ها در آينده هم ادامه خواهد داشت. در حال حاضر مشکل خاصي نداريم و انشاءالله بحث بودجه تيم که مشخص شود، شروع به کار مي‌کنيم./مح
برچسب ها: لیگ ، برگشت ، انگیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار