فرماندار شهرستان نیر گفت: در نیمه اول تعطیلات تابستانی امسال حضور مسافران بیش از 50 درصد افزایش یافته و این مسافران از مناطق سیاحتی، گردشگری، تفریحی و توریستی نیر بهره برده‌اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میر‌فخر‌الدین زاهد صبح امروز در جلسه مشترک ستادهای استقبال از گردشگران و غنی‌سازی اوقات فراغت در نیر اظهار داشت: شهرستان نیر با داشتن آب‌های گرم و معدنی متعدد به ویژه قینرجه‌، سقز‌چی و بوشلو همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که از مناطق مختلف به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه‌های آن استفاده می‌کنند.

وی واقع شدن این شهرستان را در مسیر ورودی از نقطه غرب به ویژه از مسیر استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان را یادآور شد و افزود: ما باید برای فصل تابستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا این ظرفیت‌های عظیم گردشگری و توریسم‌پذیری ارتقا یافته و با افزودن بر جذابیت‌ها زمینه سفر مجدد میهمانان و گردشگران را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان نیر گفت: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی برای احیا و مدرن‌سازی آب‌های گرم و معدنی در این شهرستان صورت گرفته به طوری‌که هم اکنون نیز با حضور سرمایه‌گذاران منابع عظیم آب‌های گرم و معدنی این شهرستان در حال بهره‌برداری به شکل مدرن و نیمه مدرن است که انتظار داریم این ظرفیت‌ها همچنان احیا شود.

زاهد ضرورت آماده‌سازی بولاغلار را برای حضور گردشگران و ایجاد فضای اقامتی برای هموطنانمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این منطقه توریستی و گردشگری کمپ‌های موقت راه‌اندازی شده و همچنان از این ظرفیت استفاده شده و در حد پذیرایی شایسته از میهمانان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: تفرجگاه بولاغلار در نیر میزبان بیش از 5 هزار گردشگر بوده و برای روان‌سازی ترافیک این مسیر امیدواریم کمربندی این شهرستان هر چه زودتر احداث و تکمیل شده و مسافران و گردشگران بتوانند از این ظرفیت بهره ببرند.

فرماندار شهرستان نیر بیان داشت: در نیمه اول تعطیلات تابستانی حضور مسافران بیش از 50 درصد افزایش یافته و این مسافران از مناطق سیاحتی، گردشگری، تفریحی و توریستی نیر بهره برده‌اند.

زاهد در بخش دیگری از سخنان خود غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را نیز یادآور شد و تاکید کرد: با هدف تخلیه انرژی مثبت و گاه منفی جوانان ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌های مختلف آموزشی، تفریحی، ورزشی، رفاهی، خدماتی و جهادی را برای آنها در نظر گرفته است که این برنامه‌ها در 31 پایگاه تابستانی ارائه می‌شود.

وی در پایان سخنان خود ثبت نام و حضور یک هزار و 850 دانش‌آموز را در این طرح را یادآور شد و گفت: در کنار برنامه‌های قرآنی،‌ هنری و ورزشی و همچنین طرح هجرت موضوع مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بیشتر مدنظر می‌باشد./ج1

برچسب ها: گردشگران ، فرماندار ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.