امام جمعه خلخال گفت: 35 سال تحریم و تهدید دشمنان تبدیل به فرصت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه خلخال گفت: 35 سال تحریم دشمنان و تلاش‌های آنان برای مهار چرخ حرکت عظیم انقلاب اسلامی بی‌فایده بوده و این تهدیدها تبدیل به فرصت شده است.

وی افزود: تلاش همه‌جانبه دشمنان در تحریم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سایر حوزه‌ها و اخیراً قطع پخش سرویس‌های تلویزیون ایران از ماهواره‌های مختلف ادامه داشته و آغاز تحریم‌های جدید از دهه دوم این ماه نشانی از ضعف آمریکا در برابر وحدت ملی کشورمان ایران است.

امام جمعه خلخال گفت: اکنون وقت لیست‌گیری از مشکلات و ارائه آن به مردم نیست و مسئولان باید به فکر عملی شدن راهکار نجات از این مشکل باشند.

رشتبری به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اقتصادی مقاومتی، ریاضت و نخوردن و خوب زیستن نیست؛ بلکه اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از داشته‌ها و به کار بستن آن در موقع لزوم در مهار تحریم‌هاست.

وی به هفته صرفه‌جویی و استفاده درست و صحیح از آب اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست تا قدر این نعمت الهی را که سرچشمه وجود و حیات دنیا از نعمت آب است را بدانند.

امام جمعه خلخال در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی عنوان کرد و گفت: در ماهی که توسط خداوند فرصت‌ها و زمینه برای تقرب و بندگی بیشتر فراهم شده است مردم باید نهایت استفاده را از این ماه پرخیر و برکت ببرند.

رشتبری منشأ بیشتر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بیکاری عنوان کرد و گفت: اگر اشتغال به مفهوم کامل آن در جامعه رونق گیرد و مسئولان نیز در این امر توجه بیشتری به این مقوله کنند اعتیاد از دامن خانواده‌ها پر خواهد کشید/س.

برچسب ها: خلخال ، تبدیل ، تحریم ، ها ، به ، فرصتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.