نفر نخست وزن 60 کیلوگرم مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در صورتی میدان انتخابی می تواند به تیم ملی ما کمک کند که همه مدعیان در آن حضور داشته باشند.

محمد نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:از آنجا که مسابقات انتخابی تیم ملی برای  اولین سال بود که انجام می شد هم به لحاظ شرکت کننده و هم از نظرنوع جدول برگزاری شرایط متفاوتی داشت که این موضوع سطح رقابتها را افزایش داده بود، هرچند خود من به دلیل آنکه چند ماه است تمریناتم را شروع کرده ام در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار نداشتم.

وی درباره فرآیند مسابقات انتخابی اظهار داشت : به هرحال بهترین راه برای انتخاب ملی پوشان همین مسابقات انتخابی است و اگر همه مدعیان حضور داشته باشند  ضمن آنکه خروجی رقابتها مثمرثمرتر خواهد بود دیگر جای هیچ گونه حرف و حدیثی نیز باقی نمی ماند.  

نور بخش افزود:اگر ما هم مثل بسیاری از کشورهای دنیا ملاک رسیدن به دوبنده تیم ملی مسابقات انتخابی باشد به طوریقین این رقابتها در سطح بسیار بالایی برگزار می شود چرا که همه کشتی گیران از انگیزه لازم برخوردار خواهند بود و حق هیچ کس نیز ضایع نمی شود.

نفر نخست مرحله نهایی مسابقات انتخابی درپاسخ به این سوال که برای حضور در مسابقات جهانی چه توقعی از کادر فنی دارد گفت: من به عنوان یک کشتی گیر تمام تلاش خود را در عمل و در اردوهای تیم ملی به کار خواهم گرفت تا نظر کار فنی را به خود جلب کنم و از آنها توقع خاصی ندارم.

نوربخش تاکید کرد: برای مسابقات جهانی نیز اگر به لحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی نباشم خودم از حضور در این رقابتها انصراف می دهم اما اگر احساس کنم می توانم برای کشور مفید باشم دوست دارم کادر فنی این فرصت را به من بدهد تا باتوانم نقش آفرینی کنم.  

فرنگی کار ورزن 60 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده مسابقات کشتی فرنگی  دانشجویان جهان در کشور روسیه برگزار خواهد شد که این رقابتها برای من فرصت مناسبی خواهد بود تا ضمن رویارویی با سایر رقبا خود را برای مسابقات جهانی 2013 بوداپست به طور جدی تری آماده سازم./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار