عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه ارتباط دولت با حوزه واقعی باشد و فقط به شعار و حرف اکتفا نشود، گفت: تدبیر و درایت حجت‌الاسلام روحانی ارتباط میان حوزه و دولت را به خوبی مدیریت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان با اشاره به انتخاب دولت منتخب از سوی مردم اظهار کرد: تمام گروه‌های سیاسی باید به انتخاب مردم احترام بگذارند.

وی در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های دولت یازدهم تصریح کرد: به نظر می‌رسد در رأس مهم‌ترین مطالبات مردم، مسائل اقتصادی و به ویژه مهار گرانی و تورم است.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: دولت منتخب باید برنامه‌های اقتصادی مدون خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به اجرا برساند.

غرویان یکی دیگر از مهم‌ترین اولویت‌های دولت یازدهم را برقراری روابط عادلانه و مسالمت‌آمیز با سایر کشورها در عرصه دیپلماسی بین‌المللی دانست و اضافه کرد: روابط با کشورهای جهان در شرایط فعلی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن فضای تندروی‌ها و بداخلاقی‌ها در عرصه جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت یازدهم باشد، اضافه کرد: این فضای نامناسب مردم را خسته کرده و باید فضای دوستی، محبت و اخلاق در جامعه حاکم شود.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی را باید با منطق، گفت‌وگو و عقلانیت حل کرد، تصریح کرد: استفاده از ابزار فشار، تحمیل و زور برای تغییر رویکردهای فرهنگی مناسب نیست./س

برچسب ها: قم ، دولت ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.