احمد لاهوتی ، مربی تیم ملی والیبال کشورمان از تاکتیک ساده والیبال آرژانتین خبر داد.

احمد لاهوتی ،مربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم والیبال ایران از نظر توان فنی و جسمانی نسبت به آرژانتینی ها برتری دارد.

آنها والیبال را کلاسیک و بسیار ساده بازی  می کنند. حضور یک پاسور کوتاه قد ولی باهوش در تیم آرژانتین نقطه قوت آرژانتینی ها است.

وی گفت: دفاع روی تور دومین حریف مرحله پلی آف ایران تا حدودی ضعیف است و ما باید با بهره گیری از این فاکتور در جهت امتیاز آوری برنامه ریزی کنیم .

لاهوتی در خصوص شکست با نتیجه سه بر صفر تیم ایران در دیدار مقابل روسیه در مرحله مقدماتی گفت: ما نتیجه این دیدار را با اختلاف پوئن نزدیک واگذار کردیم، اما باید بگویم که روسیه یکی از تیمهای مدعی و قدرتمند این دوره از پیکارها قهرمانی جهان محسوب می شود.
غلبه بر آنها کار سختی بود. وی گفت: سطح آمادگی بازیکنان تیم ایران هر چه بر تعداد بازیها افزوده می شود ، بیشتر خواهد شد و ما از این پس مسابقات را بهتر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

لاهوتی یاد آور شد: بازیهای پلی آف امروز از حساسیت بسیار بالای برخوردار بود به طوری که شاهد بودیم فنلاند با نتیجه سه بر دو بر تیم برزیل
پیروز شد اگر آنها کمی خوش شانس تر بودند برزیلی ها را شکست داده و برزیل به جمع هشت تیم برتر صعود نیم کرد ، این امر در مراحل بعدی به نفع ما بود./آق
برچسب ها: فنی ، روسیه ، پوئن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار